ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی زنده آنر V40 پیش از رونمایی [تماشا کنید]

با وجودی که آنر هفته گذشته در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده بود که گوشی هوشمند آنر V40 5G در تاریخ 29 دی‌ماه در چین رونمایی می‌شود؛ ‌اما اکنون اعلام ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۸ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

با وجودی که آنر هفته گذشته در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده بود که گوشی هوشمند آنر V40 5G در تاریخ 29 دی‌ماه در چین رونمایی می‌شود؛ ‌اما اکنون اعلام کرده که تاریخ رونمایی به تعویق افتاده و قرار است این گوشی هوشمند سوم بهمن‌ماه از راه برسد.

به گفته آنر علت به تعویق افتادن تاریخ رونمایی، به برخی مسایل مربوط به محل برگزاری و مشکلات مرتبط با تجهیزات آن ارتباط دارد؛ هرچند آنر قول داده که فروش آنر V40 5G در همان روز رونمایی از ساعت 12 ظهر به وقت محلی، آغاز شود. در فاصله یک هفته مانده به این تاریخ دو ویدیوی زنده از این موبایل افشا شده است.

 

شرکت تولید کننده توضیحی در مورد مشخصات گوشی هوشمند جدید خود منتشر نکرده است؛ با این وجود باتوجه به اطلاعات پوستر به اشتراک گذاشته شده،  آنر V40 5G با نمایشگر دارای انحنا معرفی خواهد شد.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از گوشی هوشمند جدید در پوستر آنر، دوربین سلفی دو گانه در حفره بیضی شکل در نمایشگر تعبیه شده است.

همچنین همان‌طور که در پوستر دیده می‌شود، پنل پشتی دستگاه نیز از ماژول دوربین مستطیل شکل شامل دوربین‌ اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض 8 مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین فوکوس لیزری 2 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

انتظار می‌رود آنر V40 5G با چیپست دایمنسیتی 1000 پلاس و پشتیبانی از شارژر سیمی 66 وات و شارژر بی‌سیم 55 وات به بازار عرضه شود. این در حالی است که سال گذشته آنر V30 با چیپست 7 نانومتری کرین 990 «های سیلیکون» و نسخه پرو آن با چیپست کمی پیشرفته‌تر کرین 990 5G به بازار عرضه شدند.

همچنین براساس اطلاعات قبلی فاش شده، احتمالا گوشی‌های هوشمند سری آنر V40 با نمایشگر با نرخ بروزرسانی 120 هرتز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

فاصله زیادی تا تاریخ رونمایی باقی نمانده و درنهایت مشخص خواهد شد آنر گوشی هوشمند جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی