ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن Toonme
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Toonme؛ کاراکتر والت دیزنی شوید

انگار قرار نیست اپلیکیشن‌های تغییر چهره تمام بشوند و سالی بدون ترند شدن یکی از آن‌ها آغاز شود. این بار، نوبت اپلیکیشنی شده به نام Toonme که شما را شبیه کاراکترهای انیمیشن‌های والت دیزنی می‌کند. ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۸ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

انگار قرار نیست اپلیکیشن‌های تغییر چهره تمام بشوند و سالی بدون ترند شدن یکی از آن‌ها آغاز شود. این بار، نوبت اپلیکیشنی شده به نام Toonme که شما را شبیه کاراکترهای انیمیشن‌های والت دیزنی می‌کند.

اپلیکیشن Toonme که سه ماه هم از عرضه‌اش برای آی او اس و اندروید نگذشته تا الان به 1 میلیون دانلود در گوگل پلی و رتبه 15 در دسته اپلیکیشن‌های عکاسی و فیلمبرداری اپ‌استور رسیده و آمار دانلودش با سرعت زیادی رو به افزایش است. البته نه در مقایسه با آمار فیس‌اپ در هنگام عرضه، ولی Toonme با سرعت خوبی دارند ترند می‌شود.

اپلیکیشن Toonme

همانطور که در عکس شاخص می‌بینید، علت ترند شدن این اپ مهارت تحسین‌برانگیزش در تبدیل آدم‌ها به پرنسس‌ها و پرنس‌های والت دیزنی بوده، به علاوه فیلترهای دیگری که شما را از دنیای واقعی‌ خارج می‌کنند تا از تماشای شکل و شمایل فانتزی‌تان لذت ببرید.

فقط کافیست عکستان را به اپلیکیشن Toonme بدهید تا فهرست فیلترها برایتان نمایان شود. فعلا تعداد این فیلترها به پنج عدد می‌رسد که هر کدام سبک خاصی از انیمیشن را هدف گرفته‌اند. مثلا یکی به سبک انیمیشن‌های پیکسار چشم‌ها را درشت و لب و بینی را کوچک می‌کند اما فیلتر دیگری هم هست که حال و هوای انیمیشن‌های دوبعدی را تداعی می‌کند.

تنها کاری که می‌توانید انجام بدهید همین است، چه در اپلیکیشن موبایل و چه از طریق وبسایت. البته امکان تعویض بک‌گراند را هم دارید که ظاهرا هنوز برای همه کشورها و نسخه‌ها در دسترس نیست. یک تایملاین از کاربران انیمیشنی شده دیگر هم در اپلیکیشن وجود دارد که شاید تماشای آن‌ها خالی از لطف نباشد.

اپلیکیشن Toonme
خیلی شبیه من نیست اما خب، شکایتی هم ندارم!

در کل اپلیکیشن Toonme صرفا سرگرم‌کننده است، چیز بیشتری هم از آن انتظار نداریم. فقط می‌ماند مسئله حریم خصوصی (که در مورد تمام اپلیکیشن‌های مشابه Toonme وجود داشت) که خوشبختانه سازنده اپلیکیشن رک و راست در صفحه Privacy برایتان توضیح داده که از داده‌های شخصی‌تان چه استفاده‌هایی می‌کند که اگر برایتان اهمیت دارد، سر حوصله باید متن بلند بالایش را بخوانید.

صرفا به این نکته اشاره می‌کنم که در قسمت مرتبط با اشتراک‌گذاری داده‌های Toonme با سرویس‌های شخص ثالث، مستقیما ذکر شده که داده‌های شخصی یا غیرشخصی شما ممکن است با سرویس‌های شخص ثالث برای اهداف تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شوند. البته Toonme گفته که عکس‌های بارگذاری شده‌تان را به اشتراک نمی‌گذارد مگر آنکه با کسب رضایت کامل شما باشد.

در هر صورت اگر دوست دارید شکل و شمایل کارتونی‌تان را ببینید، می‌توانید همین حالا Toonme.com را امتحان یا اپلیکیشنش را روی گوشی‌تان نصب کنید.

ToonMe

ToonMe

سازنده: .Informe Laboratories, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 177 / 21 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sepehr_Mg
    Sepehr_Mg | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    NICE

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۲۸ دی ۱۳۹۹

    باید جالب باشه...

مطالب پیشنهادی