ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون‌های جدید سامسونگ برای اجرای بازی‌ها بهینه‌ می‌شوند

تلویزیون‌های سامسونگ Neo QLED و QLED برای اجرای بازی‌های نسل آینده بهینه خواهند شد. سامسونگ اعلام کرد که تلویزیون های Neo QLED و QLED که امسال عرضه خواهند شد از قابلیت های جدیدی مربوط به بازی برخوردار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ دی ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

تلویزیون‌های سامسونگ Neo QLED و QLED برای اجرای بازی‌های نسل آینده بهینه خواهند شد.

سامسونگ اعلام کرد که تلویزیون های Neo QLED و QLED که امسال عرضه خواهند شد از قابلیت های جدیدی مربوط به بازی برخوردار هستند. تلویزیون‌های جدید این کمپانی به تازگی معرفی شدند. تلویزیون‌های نسل جدید Neo QLED از دیدِ بازی Super Ultrawide بهره می‌برند که هنگام بازی به شما اجازه می‌دهد یکی از دو نسبت ابعاد 21:9 یا 32:9 را انتخاب کنید. همچنین این نسبت ابعاد متغیر در تلویزیون‌های جدید Q70A سامسونگ و مدل‌های بعدی آن موجود است.

تلویزیون‌های سامسونگ به یک نوار مخصوص بازی مجهز خواهند شد که با استفاده از آن‌ها می‌توان تاخیر (لگ) ورودی را بررسی یا یک هدست را به دستگاه متصل کرد. به لطف ویژگی Game Object Tracking Sound تلویزیون‌های QLED این قابلیت را خواهند داشت که با استفاده از هوش مصنوعی صدا را مطابق با عملکرد مشخص شده در صفحه نمایش در اطراف اتاق پخش کنند. بنابراین با شنیدن قدم‌های بازیکنان دیگر، متوجه خواهید شد که صدا از کدام سمت به گوش شما می‌رسد.

علاوه بر این تلویزیون‌های Neo QLED و QLED دارای رزولوشن 4K سرعت رفرش 120 هرتز و زمان تاخیری کمتر از 5.8 میلی ثانیه هستند. درست مانند مانیتورهای گیمینگی که توسط ال‌جی در رویداد CES 2021 معرفی شد، تلویزیون‌های 50 اینچی Q90A سامسونگ و سایر تلویزیون‌های QLED با اندازه صفحه نمایش 55 اینچ و بزرگتر، از فناوری پیشرفته AMD تحت عنوان FreeSync Premium Pro برای کمک به تجربه‌ کردن یک کنسول واقعی HDR برخوردار هستند.

در مورد زمان عرضه این مدل های تلویزیون یا میزان مشتریانی که باید از آنها استفاده کنند، هیچ صحبتی نشده است. با این اوصاف، «یانگ هون چوی» معاون اجرایی نمایش بصری در سامسونگ، قول داد که پیشرفت‌های جدیدی را برای اجرای بازی‌های نسل بعد با نهایت قدرت در تلویزیون‌های برتر ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۲۸ دی ۱۳۹۹

    ای بابا ، تا پولش نباشه که نیست ، میخایم چیکار، ۴۰ تومن tvو ۲۰ تومنم ps5 or xbox x روهم ۶۰ تومن ، اخه کی ۶۰ تومن داره واسه بازی و سرگرمی

    • smtm
      smtm | ۲۸ دی ۱۳۹۹

      من خودم لایکت کردم ولی دنبال تکنولوژی هستم تا یک ایده خوب به ذهنم برسه و اون ایده رو بفروشم

    • نیما
      نیما | ۲۹ دی ۱۳۹۹

      خیلی ها هستن واسه گیم بیشتر از این حرفا خرج میکنن تو ايران هم هستن و بچه پولدار هم نیستن میرن کار میکنن میخرن.

مطالب پیشنهادی