ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

کانسپت نیسان NV350 Office Pod معرفی شد؛ یک دفتر کار متحرک برای دورکاری

نمایشگاه خودروی توکیو امسال به خاطر شیوع کرونا حضوری برگزار نمی‌شود و خودروسازانی که قصد شرکت در آن را داشتند، به صورت مجازی از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند. کانسپت نیسان NV350 Office Pod یکی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ دی ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

نمایشگاه خودروی توکیو امسال به خاطر شیوع کرونا حضوری برگزار نمی‌شود و خودروسازانی که قصد شرکت در آن را داشتند، به صورت مجازی از تازه‌ترین دستاوردهای خود رونمایی می‌کنند. کانسپت نیسان NV350 Office Pod یکی از مدل‌های رونمایی شده در این نمایشگاه مجازی است که برداشت خودروساز ژاپنی از یک دفتر کار متحرک را به نمایش می‌گذارد.

کانسپت نیسان NV350 Office Pod با هدف دورکاری به ویژه در شرایط کرونایی دنیا توسعه پیدا کرده است. از لحاظ نمای ظاهری این ون مفهومی به لطف پنل‌های خاص بدنه، اتومبیلی جان‌سخت و مقاوم دیده شده و به نظر می‌رسد توانایی‌های آفرود آن در سطحی بالاتر از مدل استاندارد NV350 باشد.

کابین NV350 Office Pod میزبان میز، صندلی اداری و کلیه لوازم مورد نیاز در یک دفتر کار کوچک است تا کاربر حس حضور در محل کار خود را به بهترین شکل ممکن داشته باشد. این اجزا درون محفظه‌ای کشویی که از قسمت انتهایی خودرو بیرون می‌آید، قرار گرفته‌اند.

طراحان نیسان برای شبیه‌سازی هر چه بهتر فضای اداری فضای داخلی و اجزا را به رنگ سفید طراحی کرده‌اند.

برای ورود یا خروج راحت از کابین دفتر کار متحرک نیسان، یک پله ساده طراحی شده که باید آن را در زیر درب جانبی قرار داد. یک یخچال و کتری هم در فضای داخلی گنجانده شده که می‌توان برای نگهداری از نوشیدنی، خوراکی و یا تهیه چای و قهوه از آنها استفاده کرد.

اما شاید بهترین ویژگی کانسپت نیسان NV350 Office Pod مکان مخصوص استراحت روی سقف باشد، جایی که پس از یک روز کاری سخت می‌تواند در بازیابی انرژی از دست رفته نقش بسیار مثبتی ایفا کند.

با آنکه دفتر کار متحرک نیسان فعلا در حد یک کانسپت مطرح بوده و برنامه‌ای برای تولید آن وجود ندارد، ولی ایده جالبی بوده و شاید در صورت کافی بودن بازخوردهای مثبت، روزی شاهد عرضه آن در بازارهای بین‌المللی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amir.m.2080
    amir.m.2080 | ۱ بهمن ۱۳۹۹

    والا این خیلی جالبه

  • علی قنبری
    علی قنبری | ۲۹ دی ۱۳۹۹

    طرح شکست خورده ای هست چون دورکاری رو معمولا تو خونه هم میشه انجام داد.

  • GT
    GT | ۲۹ دی ۱۳۹۹

    نیسان مگه فروخته نشد به رنو؟

مطالب پیشنهادی