ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر نسخه بعدی راگ‌فون از نورپردازی RGB و شارژ سریع ۶۵ واتی خبر می‌دهد

ایسوس راگ‌فون یکی از محبوبترین سری‌های گوشی گیمینگ است و حالا تصاویری از نسخه بعدی این خانواده منتشر شده که از شارژ سریع و تغییر در طراحی آن خبر می‌دهد. تا پیش از این عرضه‌ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

ایسوس راگ‌فون یکی از محبوبترین سری‌های گوشی گیمینگ است و حالا تصاویری از نسخه بعدی این خانواده منتشر شده که از شارژ سریع و تغییر در طراحی آن خبر می‌دهد.

تا پیش از این عرضه‌ جانشین تلفن هوشمند گیمینگ راگ فون 3 توسط ایسوس تایید شده بود و حالا تصویری از این گوشی منتشر شده که علاوه بر نمایش ظاهر این گوشی هوشمند برخی جزئیات اصلی آن را هم مشخص می‌کند. تصویر مذکور مربوط به پنل پشتی است که طراحی خاص موبایل را به تصویر می‌کشد.

با توجه به تصویر منتشر شده، ممکن است پنل پشت گوشی جدید ایسوس باز طراحی شود. با توجه به اینکه در پشت گوشی عدد «05» دیده می‌شود و با وجود اینکه عدد «4» در چین به عنوان نوعی بدشانسی قلمداد می شود می‌توان در نظر گرفت که نام این گوشی ایسوس راگ‌فون 5 خواهد بود.

 آرم ROG در گوشه پایین سمت چپ دستگاه قابل مشاهده است. یک نوار سفید در وسط پنل پشت دستگاه قرار دارد که می‌توان تصور کرد هنگام روشن شدن دستگاه این نوار سفید هم روشن خواهد شد. 

از نکات جالب این گوشی هوشمند وجود یک دکمه‌ قرمز رنگ روشن در گوشه پایین سمت چپ آن است که کاربرد آن نامشخص است. این دکمه قرمز رنگ را می‌توان به‌عنوان فعالساز حالت بازی این دستگاه در نظر گرفت که البته این موضوع تایید نشده است.

در تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند ماژول دوربین هم قابل مشاهده است و امکان دارد به دوربین سه‌ گانه با لنز اصلی 64MP مجهز باشد.

گوشی هوشمند جدید راگ با شماره مدل ASUS_I005DA در وب سایت سازمان صدور گواهینامه 3C چین هم دیده شده و طبق لیست ارائه شده در آن این گوشی از ویژگی شارژ سریع 65 وات بهره خواهد برد. مدل قبلی این گوشی یعنی راگ‌فون 3 از شارژ 30 وات پشتیبانی می‌کند در حالی که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S21 از شارژ 25W پشتیبانی می‌کند.

هنوز اطلاعات و زمانی برای عرضه این گوشی توسط ایسوس ارائه نشده اما انتظار می رود این گوشی بهار سال آینده در چین عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی