ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش‌بینی درآمد ۲ میلیارد دلاری پی‌پل از تجارت بیت کوین تا سال ۲۰۲۳

پی‌پل در سال ۲۰۲۰ امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرد که برخی همین اقدام را یکی از دلایل افزایش قیمت بیت کوین می‌دانند و حتی این پلتفرم پرداخت در یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

پی‌پل در سال ۲۰۲۰ امکان خرید، نگهداری و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم کرد که برخی همین اقدام را یکی از دلایل افزایش قیمت بیت کوین می‌دانند و حتی این پلتفرم پرداخت در یک ماه ۷۰ درصد بیت‌ کوین‌های استخراج شده را خرید. حالا یک تحلیلگر پیش‌بینی کرده درآمد پی‌پل از بیت کوین تا سال ۲۰۲۳ به ۲ میلیارد دلار می‌رسد.

تحلیلگر شرکت «Mizuho Securities» به نام «دان دولف» انتظار دارد درآمد کلی این پلتفرم پرداخت غول‌پیکر در سال ۲۰۲۱ رشد ۲۰ درصدی را تجربه کند. به گفته دولف، ارتباط کاربران با پی‌پل به علت امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال افزایش چشمگیری داشته و ۵۰ درصد کاربران رمزارزها روزانه اپ آن را اجرا می‌کنند.

دولف در یادداشت اخیرش نوشته:

«نظرسنجی و گزارش مدیریتی ما از افزایش چشمگیر تعاملات کاربران با این پلتفرم پرداخت به علت رمزارزها خبر می‌دهند.»

پی‌پل

در اکتبر سال ۲۰۲۰ پی‌پل اعلام کرد ۳۴۶ میلیون کاربر فعال آن می‌توانند با استفاده از حساب خود بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال را بخرند یا بفروشند و البته امکان نگهداری آن‌ها هم وجود دارد. سرویس ارز دیجیتال این پلتفرم پرداخت موردتوجه زیادی قرار گرفته و با رشد سرسام‌آوری همراه بوده است.

طبق نظرسنجی که اواخر سال گذشته میلادی توسط Mizuho Securities انجام شد، معامله‌گران بیت کوین نسبت به افراد عادی تا سه برابر بیشتر از اپ پی‌پل استفاده می‌کنند و درون کیف پول خود سرمایه بسیار بیشتری دارند.

دولف در گذشته انتظار داشت قیمت سهام این پلتفرم پرداخت به ۲۹۰ دلار برسد، حالا هدفش را تغییر داده و به قیمت ۳۵۰ دلاری اشاره دارد. در حال حاضر سهام پی‌پل با قیمتی نزدیک به ۲۴۰ دلار معامله می‌شود.

به گفته تحلیلگر دیگری به نام «لیزا الیس»، سهم کسب و کار ارزهای دیجیتال از درآمدهای این پلتفرم در سال ۲۰۲۱ به ۶۰۰ میلیون دلار می‌رسد و در بلندمدت اهمیت بالایی برای آن خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی