ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان و احداث کارخانه ۲۷۰ میلیون دلاری در ویتنام برای تولید لپ‌تاپ و تبلت

«فاکسکان» از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اپل مجوز ساخت کارخانه جدید در ویتنام به ارزش ۲۷۰ میلیون دلار را از دولت این کشور گرفت. کارخانه جدید فاکسکان توسط شرکتی به نام Fukang Technology در شمال استان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

«فاکسکان» از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اپل مجوز ساخت کارخانه جدید در ویتنام به ارزش ۲۷۰ میلیون دلار را از دولت این کشور گرفت.

کارخانه جدید فاکسکان توسط شرکتی به نام Fukang Technology در شمال استان باک گیانگ (Bac Giang) در ویتنام احداث خواهد شد. دولت ویتنام در بیانیه خود می‌گوید این کارخانه پس از تکمیل شدن ظرفیت تولید ۸ میلیون دستگاه لپ تاپ و تبلت را در سال خواهد داشت.

فاکسکان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان محصولات اپل به شمار می‌رود. نوامبر سال گذشته میلادی (آذر ماه ۹۹)، اپل برای کاهش وابستگی به چین و تنوع بخشیدن به زنجیره تأمین از فاکسکان خواست تا برخی از خطوط مونتاژ آیپد و مک‌بوک را به ویتنام منتقل کند، بنابراین کارخانه جدید به احتمال زیاد مک بوک‌ها و آیپدها را تولید خواهد کرد.

رویترز در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که فاکسکان تاکنون ۱.۵ میلیارد دلار در ویتنام سرمایه گذاری کرده و می‌خواهد سال جاری میلادی ۷۰۰ میلیون دلار دیگر در این کشور سرمایه گذاری کرده و ۱۰ هزار کارمند محلی جدید را به خدمت بگیرد.

ویتنام به یکی از مقاصد مهم برای فاکسکان تبدیل شده چرا که طبق گزارش رویترز این شرکت در فکر سرمایه گذاری ۱.۳ میلیارد دلاری در استان Thanh Hoa در ۱۶۰ کیلومتری جنوب «هانوی» پایتخت ویتنام نیز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MasBana
    MasBana | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    هر چه از کمونیست دوری جستن، به نفع بشریت است.

    • آریا
      آریا | ۱ بهمن ۱۳۹۹

      متاسفانه ویتنام هم کومونیستیه
      این سرطان بدخیم کومونیست یک قرنه دنیا رو زمینگیر کرده

مطالب پیشنهادی