ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ساخت رزومه
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ Resume Builder؛ به سرعت رزومه انگلیسی بسازید

با سنگین‌تر شدن موج مهاجرت و افزایش درخواست‌های شغلی داشتن یک رزومه حرفه‌ای انگلیسی به نیاز خیلی‌ها تبدیل شده است. عده‌ای ترجیح می‌دهند این رزومه‌ها را به طور دستی طراحی کنند اما بخش زیادی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

با سنگین‌تر شدن موج مهاجرت و افزایش درخواست‌های شغلی داشتن یک رزومه حرفه‌ای انگلیسی به نیاز خیلی‌ها تبدیل شده است. عده‌ای ترجیح می‌دهند این رزومه‌ها را به طور دستی طراحی کنند اما بخش زیادی از افراد یا مهارت این کار را ندارند و یا وقتش را. بنابراین اینجاست که یک اپلیکیشن رزومه‌ساز شدیدا به کار می‌آید.

در این مقاله با اپلیکیشن Resume Builder & CV Maker آشنا می‌شوید که راست کار ساخت رزومه است؛ ابزاری که انواع و اقسام قالب آماده در اختیارتان قرار داده و امکان امضای الکترونیکی را هم برایتان فراهم می‌کند.

ساخت رزومه

Resume Builder برای اندروید منتشر شده و بیش از 1 میلیون نصب فعال دارد. بنابراین از بابت کیفیت اپلیکیشن خیالتان راحت باشد چرا که از معدود برنامه‌هایی است که در میان سیل عظیم ابزارهای رزومه‌ساز نامش شاخص شده. دلیل این موفقیت هم به سادگی کار با اپلیکیشن و البته رایگان بودن بخش زیادی از امکاناتش بر می‌گردد.

در Resume Builder می‌توانید بین 300 قالب برای ساخت رزومه بگردید که عمدتا ساختار ساده اما شیک و درخوری دارند. این قالب‌ها تا حدی قابل شخصی‌سازی هم هستند به طوری که می‌توانید رنگ پس‌زمینه و ابعاد و نوع فونت و قطع کاغذ و مواردی از این دست را تغییر بدهید. حتی اپلیکیشن در یک اقدام جالب امکان ثبت امضای الکترونیکی را هم برایتان فراهم کرده که منظره‌ای بسیار حرفه‌ای و زیبا به رزومه‌تان می‌دهد.

ساخت رزومهبا پر کردن فیلدهای هر قالب (شامل مشخصات شناسنامه‌ای و مدارک تحصیلی و ...) رزومه‌تان آماده می‌شود که می‌توانید به شکل پی دی اف تحویل بگیرید و درجا به اشتراک‌ بگذارید. نکته عالی اینکه Resume Builder از بیش از پنجاه زبان (که متأسفانه فارسی بینشان نیست) پشتیبانی می‌کند. این یعنی هر زمان که بخواهید می‌توانید رزومه‌تان را سریعا به زبان مد نظرتان ترجمه کنید.

اما در کنار رزومه چند قابلیت کاربردی دیگر هم می‌بینید. اپلیکیشن نامه‌های آماده برای استعفا یا ترفیع مقام شغلی را هم در خودش دارد ضمن این که می‌توانید Cover Letter هم بنویسید و به شکل ضمیمه رزومه با دیگران به اشتراک بگذارید. این امکانات واقعا عالی و کاربردی هستند هر چند که Resume Builder مثل تمام اپ‌های رایگان نقطه ضعف‌های خاص خودش را هم دارد.

کاملا درست حدس زدید، در مورد تبلیغات صحبت می‌کنم. متأسفانه باید بگویم که در صورت متصل بودن به اینترنت تبلیغات تمام صفحه بسیار ناجوری را در محیط اپ می‌بینید که تحملشان بعد از مدتی واقعا سخت می‌شود. اما اگر از اپ به طور آفلاین استفاده کنید امکان دارد اصلا آن‌ها را نبینید. نکته بعد اینکه در نسخه رایگان اپلیکیشن باید انتظار قفل بودن بعضی قالب‌های آماده و تحویل خروجی با واترمارک را هم داشته باشید.

اما در مجموع عملکرد اپلیکیشن بسیار خوب است و مطمئنا می‌تواند کار بسیاری از افراد را راه بیندازد. Resume Builder برای اندروید منتشر شده که می‌توانید از لینک زیر دانلودش کنید. همچنین در رابطه با ساخت رزومه می‌توانید مقالات قبلی ما را هم در این خصوص مطالعه بفرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی