ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ عرضه سری گلکسی S20 را در برخی مناطق متوقف کرده است

سامسونگ توقف عرضه گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اولترا را با وجود گذشت کمتر از یک سال از رونمایی آنها در برخی مناطق آغاز کرده است. خرده فروشی‌های انگلستان و ایالات متحده علامت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

سامسونگ توقف عرضه گلکسی اس ۲۰، اس ۲۰ پلاس و اولترا را با وجود گذشت کمتر از یک سال از رونمایی آنها در برخی مناطق آغاز کرده است.

خرده فروشی‌های انگلستان و ایالات متحده علامت «اتمام موجودی» را در قفسه مربوط به سری گلکسی S20 نصب کرده‌اند و فروشگاه‌هایی که هنوز در حال فروش این سری هستند از موجودی کم خبر داده‌اند. کاربران انگلیسی و آمریکایی با مراجعه به وب سایت سامسونگ با عبارت اتمام موجودی در صفحه محصول سری گلکسی S20 مواجه شده‌اند. همین وضعیت در Verizon و Best Buy هم به چشم می‌خورد و یکی از خرده فروشی‌های معروف انگلستان به نام Mobiles.co.uk عبارت «توقف تولید» را مقابل هر سه مدل نوشته است.

پایان تولید ابزارهای الکترونیکی از جمله موبایل مساله‌ای عادی است اما به ندرت با چنین سرعتی رخ داده است. بسیاری از محصولات تا دو سال و برخی محصولات محبوب بیشتر از دو سال تولید می‌شوند، ولی هنوز یک سال هم از تاریخ رونمایی سری گلکسی S20 نگذشته است.

خبرگزاری TechRadar یکی از دلایل احتمالی توقف تولید زودهنگام سری S20 را محبوبیت پایین اعلام کرده است. فروش این سری از ابتدای عرضه کمتر از انتظارات بود و به حد و اندازه موبایل‌های قبلی سری S نرسید. به نظر می‌رسد سازنده کره‌ای با عرضه سری گلکسی S21 که قیمت کمتری نسبت به خانواده S20 دارند، به دنبال شروعی تازه و تکرار موفقیت‌های پیشین است.

TechRadar وقتی در مورد توقف تولید سری گلکسی S20 از سامسونگ سوال پرسید این جواب را دریافت کرد: «سامسونگ همچنان به فروش گلکسی S20 FE ادامه می‌دهد. موجودی سری گلکسی S20 بسته به منطقه متفاوت است.» این یعنی خریدارانی که فعلاً تمایلی به خرید جدیدترین موبایل‌های سازنده کره‌ای ندارند می‌توانند گلکسی S20 FE را انتخاب کنند.

البته همچنان هر سه مدل گلکسی S20 از روش‌های دیگر قابل خریداری هستند و برخی فروشگاه‌ها در صورت اتمام موجودی مدل‌های ریفربیش شده را جایگزین می‌کنند. علاوه بر این در ایالات متحده اپراتورهایی مثل AT&T و Sprint همچنان این سری را در به شکل قراردادی ارائه می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی