ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل‌های بعدی آنر احتمالا با پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌‌های گوگل عرضه می‌شوند

آنر که اواخر آبان ماه رسما از هواوی جدا شد و آخرین خبرها حاکی از آن است که اکنون روی تولید گوشی‌های هوشمندی با بهره‌مندی از سرویس و خدمات گوگل کار می‌کند. براساس گزارش منتشر شده در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

آنر که اواخر آبان ماه رسما از هواوی جدا شد و آخرین خبرها حاکی از آن است که اکنون روی تولید گوشی‌های هوشمندی با بهره‌مندی از سرویس و خدمات گوگل کار می‌کند.

براساس گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌های معتبر روسی به نام «Kommersant»، آنر قصد دارد سری جدید گوشی‌های هوشمند خود را با پشتیبانی از سرویس و خدمات گوگل به بازار عرضه کند.

نشریه روسی با اشاره به این موضوع که آنر دومین شرکت بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند بازار در سال 2020 بعد از سامسونگ است؛ به مشکلات به وجود آمده برای این شرکت نیز اشاره کرد.

بیش از یک سال است که هواوی در لیست سیاه تجاری آمریکا قرار گرفته و تحریم‌ها به شدت کسب و کار موبایل این شرکت را محدود کرده است. هواوی در نهایت تصمیم گفت آنر را به زنجیره تامین آن واگذار کند و ظاهرا این تصمیم به نفع آنها تمام شده و در حال خارج شدن از زیر سایه تحریم‌ها است.

 

این شرکت در ما‌ه‌های گذشته موبایل‌های خود را با سرویس HMS عرضه کرده که علی‌رغم کارایی قابل توجه نتوانسته با پلی‌استور رقابت کاملی داشت باشد. حالا اما با برداشتن محدودیت‌ها، آنر ظاهرا اجازه همکاری با گوگل و استفاده از سرویس‌ و اپ‌های این شرکت را پیدا کرده است.

پرچمدارهای سری V40 که تحت برند هواوی تولید شده‌اند، با بهره‌مندی از رابط کاربری Magic UI و دسترسی به GMS به بازار نمی‌آیند. اما در صورتی که این گزارش درست از آب درآید احتمالا گوشی‌های هوشمند بعدی این شرکت از جمله آنر X11 با پشتیبانی از سرویس‌ و خدمات گوگل به بازار عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ubinotech
    Ubinotech | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    ?

مطالب پیشنهادی