ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی Y9a
تکنولوژی

هواوی با افزودن قابلیت‌های جدید به اپ‌گالری طراحی آن را بروز کرد

هواوی از طراحی مجدد فروشگاه اپ‌گالری خود خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر بر روی بهبود نوار وضعیت آن تاکید دارد. این تغییرات توسط تیمی از طراحان زبده و با توجه به الگوی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

هواوی از طراحی مجدد فروشگاه اپ‌گالری خود خبر داد و اعلام کرد که در حال حاضر بر روی بهبود نوار وضعیت آن تاکید دارد. این تغییرات توسط تیمی از طراحان زبده و با توجه به الگوی روزانه کاربر به گونه‌ای طراحی شده که مرتبط‌ترین اپ‌ها و گیم‌‌ها را به کاربر نشان دهند.

هواوی گفت: «پیشرفت‌های فروشگاه اپ‌گالری نشان دهنده موفقیت اکوسیستم Huawei's App بوده که در سال گذشته تعداد کاربران جهانی خود را به بیش از 530 میلیون کاربر فعال در طی ماه افزایش داده است. طراحی جدید تجربه کاربری به گونه‌ای است که اپ‌ها و گیم‌ها را به شکلی برجسته تر به نمایش می‌گذارد.»

یکی از کاربران توییتر ویدیویی از اپ‌گالری باز طراحی شده توسط هواوی به اشتراک گذاشت و همانطور که در این ویدیو مشخص است طراحی جدید الهام زیادی از فروشگاه اپ‌استور اپل گرفته است.

یکی از موارد مهمی که با طراحی مجدد به اپ‌گالری هواوی اضافه شده برگه «Featured» است. برنامه‌ها و بازی‌های دست‌چین شده‌ برای کاربر در این برگه به صورت کارت ارائه شده و از طریق آن می توان اپ را به صورت مستقیم دانلود کرد.

در زیر برگه‌ Featured شاهد برگه دیگری به نام «کمپین و هدایا» خواهیم بود که به گفته هواوی از محبوب‌ترین ویژگی‌ها در بین کاربران فعال است. برگه‌ کمپین‌ها همانطور که از نامش پیداست شامل برخی قرعه‌کشی‌ها و چالش‌ها می‌شود. کاربران در بخش هدایا می‌توانند چک کنند کدام یک از توسعه‌دهندگان خدمات رایگان برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.

اپ‌گالری در حال حاضر برگه‌هایی اختصاصی برای برنامه‌ها و بازی‌ها را در اختیار کاربران قرار داده که به راحتی می‌توانند محتوای مورد نظر خود را پیدا کنند.

اپ‌گالری جدید در خاورمیانه، کشورهای آسیایی و برخی کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، انگلیس و آلمان در دسترس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    عالیه ??

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۳۰ دی ۱۳۹۹

    خیلی باحال شده ? دقیقا عین اپ استور اپل ?

مطالب پیشنهادی