ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر V40 5G احتمالا با پشتیبانی از سرویس و اپ‌های گوگل عرضه می‌شود

براساس گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی یک وب‌سایت روسی، آنر V40 5G در تاریخ ۳ بهمن‌ماه با پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل رونمایی می‌شود. وب‌سایت روسی «Lenta RU» از رونمایی اولین گوشی هوشمند ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

براساس گزارش‌ جدید منتشر شده از سوی یک وب‌سایت روسی، آنر V40 5G در تاریخ ۳ بهمن‌ماه با پشتیبانی از سرویس‌ها و اپ‌های گوگل رونمایی می‌شود.

وب‌سایت روسی «Lenta RU» از رونمایی اولین گوشی هوشمند آنر پس از جدایی از هواوی با پشتیبانی از سرویس و خدمات گوگل خبر داد. براساس شایعه‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه این گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر ۶.۷۲ اینچی OLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز و چیپست دیمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مدیاتک خواهد بود.

به نظر می‌رسد پنل پشتی آنر V40 5G نیز مجهز به چهار دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور RYYB سونی IMX700 باشد. این احتمال وجود دارد که گوشی‌های سری آنر V40 دارای حداقل یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باشند. هفته گذشته پوستر این دستگاه به اشتراک گذاشته شد که گوشی هوشمند جدید را با بهره مندی از دوربین سلفی دوگانه در حفره بیضی شکل روی نمایشگر نشان می داد.

همچنین براساس اطلاعاتی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، احتمالا موبایل جدید آنر با شارژر بی‌سیم ۵۵ وات و شارژر سیمی ۶۶ وات در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

پس از جدایی آنر از هواوی، این نخستین گوشی هوشمند آنر خواهد بود که از زمان قرار گرفتن غول فناوری چینی در لیست سیاه تجاری ایالات متحده، با خدمات و سرویس‌های گوگل به بازار عرضه می‌شود. پیشتر گفته شده بود که آنر V40 5G قرار است ۲۹ دی‌ماه معرفی شود؛‌ اما آنر تاریخ رونمایی را به تعویق انداخت و همانطور که گفته شد قرار است روز جمعه ۳ بهمن ماه آنر از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کند. البته آنر قول داده که فروش آنر V40 5G روز جمعه از ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی، آغاز شود.

وب‌سایت روسی ادعا می‌کند یکی از دلایل به تعویق افتادن تاریخ رویداد رونمایی به عرضه دستگاه با سرویس و خدمات گوگل مربوط می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی