ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل هواوی میت X2 افشا شد؛ کرین 9000 و تحول اساسی در طراحی

هواوی میت ایکس 2 احتمالا به جای ساختار نسل قبلی با طراحی مشابه گلکسی زد فولد عرضه می‌شود که درآن پنل نمایشگر به سمت داخل تا می‌شود. در حدود یک سال است که خبرهای مختلفی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۳

هواوی میت ایکس 2 احتمالا به جای ساختار نسل قبلی با طراحی مشابه گلکسی زد فولد عرضه می‌شود که درآن پنل نمایشگر به سمت داخل تا می‌شود.

در حدود یک سال است که خبرهای مختلفی در مورد گوشی تاشو هواوی میت ایکس 2 شنیده می‌شود. آبان‌ماه امسال رگولاتوری ارتباطات چین یا همان «TENAA» مجوزهای لازم را برای این گوشی هوشمند صادر کرد؛ اما اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی دستگاه منتشر نشد.

اکنون یکی از منابع آگاه چینی با نام «Digital Chat Station» مشخصات کامل گوشی هوشمند تاشو خبرساز هواوی میت ایکس را به اشتراک گذاشته است.

باتوجه به اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد هواوی گوشی تاشوی جدید خود را با چیپست کرین 9000 به بازار عرضه خواهد کرد.

بر این اساس ساختار میت ایکس 2 از اساس متحول شده و به جای لولایی که به سمت بیرون باز می‌شد از طراحی کتابی شبیه گلکسی زد فولد بهره خواهد برد. در این ساختار برای میت ایکس ۲ دو پنل در نظر گرفته شده که شامل نمایشگر داخلی 8.01 اینچی با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل و نمایشگر دوم 6.45 اینچی در قسمت بیرونی دستگاه با رزولوشن 2700 در 1160 پیکسل خواهد بود.

انتظار می‌رود نمایشگرهای مورد استفاده در این دستگاه توسط شرکت‌های BOE و سامسونگ تامین شوند که البته برخلاف گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2، دارای پوشش پلاستیکی بجای شیشه فوق نازک خواهند بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی این منبع آگاه، گوشی هوشمند جدید تاشو هواوی با ابعاد 161.8 در 145.8 در 8.2 میلی‌متر و وزن 295 گرم رونمایی خواهد شد.

میت ایکس 2 مجهز به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بوده و پنل پشتی دستگاه نیز از دوربینی چهارگانه با سنسور واید 50 مگاپیکسلی در کنار سه حسگر دیگر 16، 12 و 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. ماژول دوربین این گوشی هوشمند دارای بزرگنمایی اپتیکال 10 برابری است.

میت ایکس 2 با اندروید 10، باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژر 66 واتی به بازار عرضه خواهد شد. این در حالی است که پیشتر گفته شده بود هواوی هواوی برای گوشی تاشو جدید خود باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی سازگار با شارژ سریع 65 واتی را در نظر گرفته است

همچنین در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که میت ایکس 2 به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری EMUI 11 مجهز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی