ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی کالبدشکافی گلکسی S21 اولترا از دشوار بودن جداسازی نمایشگر و باتری خبر می‌دهد

به فاصله کوتاهی از معرفی پرچمداران گلکسی S21 ویدیوی کالبد شکافی نسخه اولترا این سری توسط کانال یوتیوب «PBKreviews» به اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل نیز ویدیوی کالبد شکافی گلکسی S21 توسط همین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

به فاصله کوتاهی از معرفی پرچمداران گلکسی S21 ویدیوی کالبد شکافی نسخه اولترا این سری توسط کانال یوتیوب «PBKreviews» به اشتراک گذاشته شده است. چند روز قبل نیز ویدیوی کالبد شکافی گلکسی S21 توسط همین کانال یوتیوب منتشر شد.

همانطور که در ویدیوی PBKreviews دیده می‌شود پوشش لنز دوربین این گوشی هوشمند نیز دقیقا مانند فریم دستگاه، فلزی است و با چسب به گلس پنل متصل شده که در مقایسه با پوشش لنز شیشه‌ای مدل‌های قبلی سری S دوام بیشتری دارد.

نسخه بین المللی گلکسی S21 اولترا فاقد آنتن mmWave است. در دو طرف راست و چپ گوشی، اسلات‌های بدون آنتن کماکان دیده می‌شوند. در واقع نسخه بین‌المللی فاقد آنتن 5G موج میلی‌متری در دو طرف دستگاه است.

به نظر می‌رسد سامسونگ از فیلم گرافیتی بیشتری برای آنتن‌های NFC و مادربرد استفاده کرده است. به علاوه باید در نظر داشته باشید که با توجه به آنچه در ویدیو دیده می‌شود، هر سه دوربین گلکسی S21 اولترا مجهز به لرزشگیر اپتیکال هستند.

اسپیکر بالایی گوشی فاقد عایق گلوله‌ای فومی است که در گوشی هوشمند گلکسی S21 وجود داشت. همچنین نسخه اولترا گلکسی S21 برخلاف نسخه معمولی فاقد کابل اتصال نمایشگر با قابلیت جدا شدن است. در نتیجه فرآیند تعویض نمایشگر نسخه اولترا به مراتب سخت‌تر از نسخه معمولی خواهد بود.

علاوه بر این، نحوه مونتاژ اسپیکر بالای دستگاه کمی متفاوت از نسل گذشته است و به گونه‌ای قرار گرفته تا صدای بیشتری تولید کند. همان‌طور که در ویدیو دیده می‌شود، جدا کردن باتری از گوشی کار ساده‌ای نیست و احتمالا تعمیرکاران این گوشی هوشمند در جداسازی باتری گوشی کار آسانی پیش رو نخواهند داشت.

گلکسی S21 اولترا نمایشگر ۶.۸ اینچی ۱۲۰ هرتزی از نوع Dynamic AMOLED 2X دارد که رزولوشن آن به ۱۴۴۰ در ۳۲۰۰ پیکسل می‌رسد. حداکثر روشنایی این پنل برابر ۱۵۰۰ نیت است و سامسونگ برای محافظت از آن گوریلا گلس Victus را درنظر گرفته است.

این پرچمدار در دو نسخه از نظر پردازنده وارد بازار می‌شود که یکی از آن‌ها از اگزینوس ۲۱۰۰ و دیگری از اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد که البته هردوی آن‌ها ۵ نانومتری هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی