ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرها و مشخصات سونی اکسپریا  10 مارک 3 پیش از موعد رونمایی فاش شد

«استیو همرستوفر» یکی از افشاگران معروف و خوش نام، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10مارک 3، مشخصات اصلی و رندرهای آن را به اشتراک گذاشته است که یادآور سونی اکسپریا 10 ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

«استیو همرستوفر» یکی از افشاگران معروف و خوش نام، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10مارک 3، مشخصات اصلی و رندرهای آن را به اشتراک گذاشته است که یادآور سونی اکسپریا 10 مارک 2 است.

اسفندماه سال گذشته، سونی از گوشی هوشمند سونی اکسپریا 10 مارک 2 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد امسال نیز در همان بازه زمانی نسل بعدی این گوشی هوشمند را با طراحی و مشخصاتی مشابه، اما با چیپست قدرتمندتر و قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کند.

با وجودی که تاکنون اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته نشده است؛ اما رندرهای به اشتراک گذاشته شده از سوی «استیو همرستوفر» از شباهت طراحی این گوشی هوشمند با سونی اکسپریا  10 مارک 2 خبر می‌دهد.

باتوجه به رندرهای فاش شده، گوشی هوشمند جدید سونی از نمایشگر بلند، با حاشیه باریک در قسمت بالای نمایشگر و دوربین سه گانه با طراحی ماژول مستطیل شکل در پنل پشتی دستگاه بهره می‌برد.

براساس پست منتشر شده از سوی همرستوفر‌، سونی اکسپریا  10 مارک 3 از نمایشگر 6.0 اینچی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند احتمالا با ابعاد  154.4 در 68.4 در 8.3 میلی‌متر به بازار عرضه خواهد شد. ضخامت دستگاه با بیرون زدگی دوربین حدود 9.1 خواهد بود.

گفته می‌شود سونی موبایل جدید خود را با بهره‌مندی از جک هدفون 3 میلی‌متری به بازار عرضه خواهد کرد و ظاهرا حسگر اثرانگشت این گوشی نیز در دکمه پاور تعبیه شده است.

همرستوفر می‌گوید اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گوشی هوشمند جدید سونی ندارد؛ اما خاطر نشان کرده که در پنل پشتی دستگاه احتمالا دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی و در نهایت دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی جای خواهد گرفت.

اطلاعاتی در مورد چیپست سونی اکسپریا 10 مارک 3 منتشر نشده است؛ اما براساس اطلاعات قبلی ممکن است این گوشی هوشمند با چیپست میان‌رده اسنپدراگون 690 و پشتیبانی از شبکه 5G معرفی شود.

اطلاعات فعلی نشان می‌دهد گوشی هوشمند جدید مشخصاتی مشابه سونی اکسپریا  10 مارک 2 خواهد داشت و با نمایشگری در همان اندازه، طراحی یکسان و حتی مشخصات دوربین مشابه رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود گوشی هوشمند جدید با چیپست قدرتمندتر و با پشتیبانی از شبکه 5G در دسترس کاربران قرار گیرد.

با توجه به اینکه سونی اکسپریا 10 مارک 2 اسفندماه معرفی شد؛ انتظار می‌رود سونی امسال نیز در همین بازه زمانی گوشی هوشمند جدید  خود را رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی