ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر عقد قرارداد با کوالکام، مدیاتک و دیگر تامین‌کنندگان عمده چیپ را تایید کرد

آنر طی رویداد رونمایی از پرچمدار جدید خود از عقد قرارداد همکاری با بزرگترین تامین کنندگان چیپست دنیا از جمله کوالکام و اینتل خبر داد. این شرکت تا پیش از جدایی از هواوی تحت سایه ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

آنر طی رویداد رونمایی از پرچمدار جدید خود از عقد قرارداد همکاری با بزرگترین تامین کنندگان چیپست دنیا از جمله کوالکام و اینتل خبر داد. این شرکت تا پیش از جدایی از هواوی تحت سایه تحریم‌ها امکان همکاری با این شرکت‌ها را نداشت.

هواوی آبان ماه امسال به واسطه شرایط ناشی از تحریم‌ها آنر را به کنسرسیوم تازه تاسیس به نام «Shenzen Zhixin» واگذار کرد که از کارگزاران و توزیع کنندگان آنر تشکیل شده. هدف از اجرای این کار  خارج کردن آنر از زیر بار تحریم‌های سنگین ایالات متحده بود و شرکت چینی حالا در بیانیه‌ای از قرار داد با کوالکام، اینتل، مایکروسافت، سامسونگ، سونی، AMD، میکرون و SK Hynixخبر داده که از نیل به این مقصود حکایت دارد.

«جورج ژائو»، مدیرعمل آنر طی مراسم رونمایی از پرچمدار V40 5G اعلام کرد که این شرکت به لطف همکاری با شرکای جدید روی ایجاد تنوع بیشتر در پورتفوی خود تمرکز کرده و در آینده از موبایل‌های جدیدی در سطح میان رده و پرچمدار رونمایی خواهد کرد. این شرکت همچنین قصد ورود به حوزه اینترنت اشیاء را نیز دارد.

به گفته ژائو پس از جدایی حدود ۸ هزار نفر از کارکنان با ترک دفاتر هواوی به این شرکت پیوسته‌اند که مقر آن در شنژن قرار دارد. جالب اینجاست که تقریبا نیمی از کل نیروها در بخش تحقیق و توسعه مشغول به کار هستند که نشان دهنده تلاش آنر برای ارائه نوآوری در آینده است.

به نظر می‌رسد جدایی از کمپانی مادر از جوانب مختلفی به سود آنر تمام شده چرا که در کنار رها شدن از سایه سنگین تحریم‌های آمریکا این شرکت حالا روی تولید گوشی‌های پرچمدار تمرکز خواهد کرد که با حاشیه سود بیشتری همراه هستند.

هرچند آنر تا پیش از این هم عملکرد مطلوبی در زمینه عرضه موبایل داشت و تنها در سه ماهه سوم امسال ۱۳.۳ میلیون دستگاه موبایل عرضه کرده بود اما تلاش‌های آنها در آن زمان معطوف به مدل‌های اقتصادی با حاشیه سود ناچیز بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی