ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم‌های تحقیق و توسعه وان پلاس و اوپو ادغام شدند

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و سرمایه‌گذار آن‌ها مشترک است. حالا طبق گفته وان پلاس، تیم‌های تحقیق و توسعه این دو کمپانی ادغام شده‌اند. به تازگی گزارشی درباره ادغام بخش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و سرمایه‌گذار آن‌ها مشترک است. حالا طبق گفته وان پلاس، تیم‌های تحقیق و توسعه این دو کمپانی ادغام شده‌اند.

به تازگی گزارشی درباره ادغام بخش تحقیق و توسعه این شرکت‌ها منتشر شده بود که وان پلاس با انتشار بیانیه‌ای چنین موضوعی را تایید کرده. این کمپانی چینی گفته:

«برای به حداکثر رساندن منابع و همچنین رشد بیشتر وان پلاس، ما در فرایند ادغام برخی از توانایی‌های تحقیق و توسعه خود با «OPLUS»، سرمایه‌گذار بلندمدتمان قرار داریم. وان پلاس بطور مستقل به کار خود ادامه می‌دهد و به دنبال ارائه بهترین تجربه کاربری برای کاربران کنونی و کاربران آینده است.»

OPLUS سرمایه‌گذار وان پلاس، اوپو و ریلمی است، بنابراین این احتمال وجود دارد که چنین ادغامی را میان این سه کمپانی شاهد باشیم و شاید محصولات آن‌ها شباهت بیشتری به یکدیگر پیدا کنند. با این وجود بخش نرم افزار آن‌ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

وان پلاس

گوشی‌های وان پلاس و اوپو شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند و حتی جدیدترین نوآوری این دو کمپانی تحت مالکیت «BBK Electronics» فرقی باهم ندارند. وان پلاس در گذشته از یک گوشی مفهومی به نام «کانسپت وان» رونمایی کرده بود که دوربین اصلی آن مخفی می‌شدند. فناوری تغییر رنگ شیشه چندین ماه پیش به گوشی مفهومی جدید این کمپانی آورده شد و حالا توسط گوشی اوپو Reno 5 Pro Plus بطور انبوه تولید می‌شود.

وان پلاس سال گذشته میلادی تصمیم گرفت وارد بازار گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی شود و در همین راستا شاهد رونمایی از گوشی‌های نورد، نورد N10 5G و N100 بودیم. همین رویکرد باعث شباهت بیشتر این شرکت با اوپو می‌شود.

به نظر می‌رسد پس از ادغام بخش تحقیق و توسعه این کمپانی، اوپو پرسنل جدید را استخدام می‌کند. ظاهرا این ادغام در دسامبر سال گذشته میلادی انجام شده و این شرکت‌ها بخشی از «Oga Group» محسوب می‌شوند. انتظار می‌رود در آینده علاوه بر این دو کمپانی، شاهد ادغام بیشتری میان آن‌ها و ریلمی هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی