ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی، اوپو و ویوو احتمالا سال جاری میلادی از موبایل تاشو رونمایی می‌کنند

حدوداً دو هفته قبل تصاویر منتسب به گوشی تاشوی شیائومی حین اجرای رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد و به شایعه عرضه آن در سال جاری میلادی دامن زد. حال گزارش جدیدی منتشر شده که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

حدوداً دو هفته قبل تصاویر منتسب به گوشی تاشوی شیائومی حین اجرای رابط کاربری MIUI 12 منتشر شد و به شایعه عرضه آن در سال جاری میلادی دامن زد. حال گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد دیگر شرکت‌های چینی نیز دست به کار شده و مثل شیائومی در پی عرضه موبایل تاشو در سال ۲۰۲۱ هستند.

یکی از منابع آگاه دنیای فناوری با نام مستعار Digital Chat Station در Weibo مدعی شد شیائومی، اوپو و ویوو در حال آماده کردن خود برای رونمایی از موبایل تاشو در سال جاری میلادی هستند. وی افزود هر سه شرکت یاد شده در زمانی نامعلوم در سال ۲۰۲۱ محصول خود را معرفی می‌کنند.

همانطور که در ابتدای متن اشاره شد، چند روز قبل یک گوشی تاشو که گمان می‌رود ساخت شیائومی باشد، در یکی از ایستگاه‌های متروی چین رؤیت شد. مکانیزم تا شدن این موبایل طبق آنچه در تصاویر دیده می‌شود شباهت زیادی به مکانیزم گلکسی Z فولد داشته و در حال اجرای رابط کاربری MIUI 12 به نمایش کشیده می‌شود.

احتمال اینکه گوشی تاشوی شیائومی با همین طراحی وارد بازار شود بالاست ولی در حال حاضر در مورد شمایل موبایل تاشوی اوپو و ویوو اطلاعات زیادی در دست نیست. البته بر اساس برخی شایعه‌ها موبایل اوپو احتمالاً مشابه آنچه در موبایل شیائومی و گلکسی Z فولد دیده می‌شود از مکانیزم کتابی برخوردار خواهد بود.

منبع یاد شده در انتهای گزارش خود به سامسونگ و میزان صادرات نمایشگرهای انعطاف پذیر اشاره کرده است. به گفته او سازنده کره‌ای حجم صادرات نمایشگرهای انعطاف پذیر را افزایش داده و این یعنی به احتمال زیاد شاهد عرضه موبایل‌های تاشو از سوی شرکت‌های مختلف به ویژه کمپانی‌های چینی در سال جاری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی