ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می بند ۶ با پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا و GPS‌ از راه می‌رسد

رقابت در بازار دستبندهای هوشمند فشرده‌تر از هر زمان دیگری است و شرکت‌های زیادی مانند وان پلاس وارد آن شده‌اند. بنابراین شرکت‌هایی مانند شیائومی که در این بازار حضور فعالی دارند، باید به محصولات خود ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۴۵

رقابت در بازار دستبندهای هوشمند فشرده‌تر از هر زمان دیگری است و شرکت‌های زیادی مانند وان پلاس وارد آن شده‌اند. بنابراین شرکت‌هایی مانند شیائومی که در این بازار حضور فعالی دارند، باید به محصولات خود ویژگی‌های جدیدی اضافه کنند تا همچنان پرفروش باقی بمانند. در همین راستا به نظر می‌رسد شیائومی می بند ۶ از قابلیت‌‎های جدیدی مانند دستیار صوتی الکسا آمازون پشتیبانی می‌کند.

طبق گزارشی جدید، کدهای اپ «Zepp» از بهبودهای نسل آینده دستبند هوشمند شیائومی خبر می‌دهند. یک فایل فریمور به مدل‌های جدید شیائومی می بند ۶ اشاره دارد که قادر به پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا آمازون است، از GPS بهره می‌برد و همچنین روی میزان اکسیژن خون هم نظارت می‌کند.

با توجه به چنین قابلیت‌هایی، برای ردیابی موقعیت خود در هنگام ورزش دیگر نیازی به گوشی هوشمندتان نخواهید داشت و همچنین برای دسترسی به دستیار صوتی، حتما نباید مدل مخصوص بازار چین دستبند هوشمند شیائومی را بخرید.

در کنار این ویژگی‌ها، ظاهرا شیائومی می‌خواهد ابعاد نمایشگر دستبند هوشمند بعدی خود را هم افزایش دهد. مدل چینی و بین‌المللی این گجت برای پشتیبانی از پرداخت، به تراشه NFC مجهز می‌شوند، البته شاید یک نسخه چینی بدون این فناوری هم از راه برسد.

شیائومی می بند ۶

شیائومی می بند ۶ احتمالا از ورزش‌های بیشتری نسبت به گذشته پشتیبانی می‌کند. طبق کدهای اپ Zepp، این گجت قادر به پشتیبانی از حداقل ۱۹ فعالیت شامل «پیلاتس» و همچنین «بولینگ» خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعی از زمان معرفی این دستبند هوشمند نداریم و همچنین تضمینی برای تجهیز آن به ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا یا GPS هم وجود ندارد. چنین ویژگی‌های باید به اندازه‌ای کامل باشند تا شیائومی آن‌ها را به محصول آینده‌اش اضافه کند.

شیائومی با افزودن قابلیت‌های جدید و متنوع به می بند ۶ می‌تواند فروش این محصول را افزایش دهد و جایگاه خود را در بازار حفظ کند، بازاری که شرکت‌های بیشتری نسبت به گذشته در آن فعالیت می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی