ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی یک نسخه جدید از موبایل می ۱۰ با اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی می‌کند

شیائومی قصد دارد نسخه تازه‌ای از موبایل می ۱۰ نسخه 5G با بهره‌مندی از چیپ جدید ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ که بالاترین فرکانس را در دنیای موبایل دارد، به بازار عرضه کند. در حالیکه شیائومی پرچمدار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

شیائومی قصد دارد نسخه تازه‌ای از موبایل می ۱۰ نسخه 5G با بهره‌مندی از چیپ جدید ۷ نانومتری اسنپدراگون ۸۷۰ که بالاترین فرکانس را در دنیای موبایل دارد، به بازار عرضه کند.

در حالیکه شیائومی پرچمدار جدید خود یعنی می 11 5G را به تازگی به بازار عرضه کرده، اما ظاهرا باید منتظر نسخه جدیدی از گوشی هوشمند سری قبلی یعنی شیائومی می ۱۰ یعنی اقتصادی ترین پرچمدار سال ۲۰۲۰ بازار با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ باشیم.

گوشی‌های هوشمند سری می ۱۰ با چندین عضو از جمله می ۱۰، می ۱۰ پرو 5G، می ۱۰ اولترا 5G، می 10T 5G، می 10T پرو 5G، می 10T لایت 5G و می 10i 5G معرفی شده‌اند. با وجودی که به نظر می‌رسید عضو جدیدی به این خانواده اضافه نخواهد شد اما منابع آگاه می‌گویند شیائومی قصد دارد نسخه جدیدی از می ۱۰ را با چیپست تازه معرفی شده کوالکام روانه بازار کند.

به جز گوشی‌های هوشمند می 10i و می 10T لایت، تمام مدل‌های می ۱۰ از اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام بهره می‌برند که سرعت کلاک تا ۲.۸۴ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد. این در حالی است که چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس با سرعت کلاک ۳.۱ گیگاهرتز و چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ که به تازگی معرفی شده تا سرعت کلاک ۳.۲ گیگاهرتز را ارائه می‌دهد.

به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید از سری می ۱۰، فقط از نظر چیپست با نسخه معمولی می ۱۰ تفاوت داشته باشد و بقیه مشخصات آن با می ۱۰ معرفی شده برابری کند.

شیائومی می 10 5G از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی S-AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و رزولوشن +Full HD بهره می‌برد. این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام،‌ مجهز به رم LPDDR5 و حافظه UFS 3.0 است.

در پنل جلویی آن، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل در کنار دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض، دوربین ۲ مگاپیکسل ماکرو و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسل جای گرفته است. می 10 5G از فناوری شارژ سریع ۳۰ وات و شارژر ۳۰ وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و مجهز به باتری ۴۷۸۰ میلی آمپر ساعتی است.

موتورولا Edge S، نخستین گوشی هوشمندی است که چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود شرکت‌های اوپو، ویوو و وان پلاس نیز به زودی دستگاه‌هایی با بهره‌مندی از این تراشه معرفی کنند.  براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، موبایل جدید خانواده می ۱۰ با قیمت ۵۴۱ دلار ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی