ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تغییر استراتژی بزرگترین کارخانه تولید موتور احتراقی جهان به سمت تولید موتور الکتریکی

کارخانه تولید موتورهای احتراقی پژو-سیتروئن (PSA) یکی از بزرگترین تغییرات خود را طی سال‌های اخیر تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود حجم تولید موتورهای الکتریکی این کارخانه در سال ۲۰۲۱ دو برابر و تا سال ۲۰۲۵ به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

کارخانه تولید موتورهای احتراقی پژو-سیتروئن (PSA) یکی از بزرگترین تغییرات خود را طی سال‌های اخیر تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود حجم تولید موتورهای الکتریکی این کارخانه در سال ۲۰۲۱ دو برابر و تا سال ۲۰۲۵ به ۹۰۰ هزار دستگاه در سال برسد.

بزرگترین کارخانه تولید کننده موتورهای دیزلی در جهان، طی سال‌های آتی به تدریج با توقف تولید موتورهای احتراقی، حضور محوری و پررنگی در تولید موتورهای الکتریکی خواهد داشت.

پیش بینی می‌شود در سال ۲۰۲۱، حجم تولید موتورهای الکتریکی در کارخانه پژو - سیتروئن (PSA) در ترمری فرانسه دو برابر و به ۱۸۰ هزار دستگاه برسد.

همچنین به نظر می‌رسد تا سال ۲۰۲۵، این کارخانه قصد دارد ۹۰۰ هزار دستگاه موتور الکتریکی در سال تولید کند. با چنین رویکردی، حجم تولید موتورهای الکتریکی این شرکت از موتورهای احتراقی بیشتر خواهد شد و در واقع شاهد کمرنگ‌تر شدن حضور پژو سیتروئن در بازار موتورهای احتراقی خواهیم بود.

موتورهای دیزلی طراحی پیچیده‌ تری نسبت به موتورهای الکتریکی دارند و در تولید آنها از صدها قطعه مختلف استفاده می‌شود. در حال حاضر در بخش تولید موتورهای دیزلی این کارخانه کارمندان بسیاری مشغول فعالیت هستند که با این تغییر بزرگ، این نگرانی وجود دارد که کار خود را از دست بدهند.

همچنین شرکت‌های مختلفی قطعات مورد نیاز موتورهای الکتریکی را تامین می‌کنند که آنها نیز تحت تاثیر این مهاجرت قرار خواهند گرفت. با این وجود، نمایندگان کارخانه می‌گویند که این انتقال به تدریج انجام می‌شود و هیچ کس نباید نگران کار خود باشد. چون در این فاصله عده ای بازنشسته می‌شوند و احتمالا نیروی جدیدی برای بخش تولید موتورهای الکتریکی استخدام نخواهد شد،‌ درنتیجه نیروهای مازاد می‌توانند به جای بازنشسته‌ها مشغول فعالیت شوند.

با توجه به تصویب قوانین مختلف از سوی دولت‌های سراسر جهان برای ممنوعیت فروش وسایل نقلیه جدید با موتور احتراقی در دهه آینده، تعجب آور نیست که تولید موتورهای الکتریکی افزایش پیدا کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    عالیییی و فوق العاده عالیییی

  • آریا
    آریا | ۷ بهمن ۱۳۹۹

    حرکت خوبیه

مطالب پیشنهادی