ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سخت‌ترین بازی‌های موبایل
نرم افزار و اپلیکیشن

سخت‌ترین بازی‌های موبایل؛ خودتان را به چالش بکشید

تعداد بازی‌های موبایل بسیار فراوان است اما بازی‌هایی که می‌توانند بازیکن را به چالش کشیده و او را برای مدت‌ها پای بازی نگه‌ دارند خیلی زیاد نیست، چرا که بسیاری از بازی‌ها بعد از مدتی ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

تعداد بازی‌های موبایل بسیار فراوان است اما بازی‌هایی که می‌توانند بازیکن را به چالش کشیده و او را برای مدت‌ها پای بازی نگه‌ دارند خیلی زیاد نیست، چرا که بسیاری از بازی‌ها بعد از مدتی دچار یکنواختی می‌شوند و دیگر چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارند.

اگر شما هم طرفدار تجربه‌های جدیدی و بازی‌های سختی هستید که می‌توانند چالش‌های مختلفی جلوی پایتان بگذارند در این مطلب همراه ما باشید تا نگاهی به چندتا از این بازی‌های جذاب داشته باشیم که شاید کمتر اسمشان را شنیده‌اید. البته بازی‌هایی که در این لیست وجود دارند صرفا شما را در یک گیم‌پلی پر چالش قرار می‌دهند اما قرار نیست آنقدر سخت و اعصاب خردکن باشند که هرگز در آن‌ها برنده نشوید.

Dead Cellsسخت‌ترین بازی‌های موبایل

بازی Dead Cells یکی از بهترین گزینه‌ها در سبک روگ لایک است که شما را در قلعه‌ای بزرگ قرار می‌دهد تا حسابی به ماجراجویی بپردازید و با دشمنانی که سر راهتان قرار می‌گیرند بجنگید. چالشی که در این بازی با آن روبرو می‌شوید همان ویژگی اصلی سبک روگ‌ لایک است که اگر بمیرید باید دوباره از اول تلاش کنید به همین دلیل بازی با سرعت زیادی جلو نمی‌رود اما در عوض مهارت شما را افزایش می‌دهد. داستان بازی با یک روایت غیرخطی و جذاب جلو می‌رود که در کنار مبارزات چشم‌نواز بازی به شما انگیزه می‌دهد چالش‌ها را یکی پس از دیگری بگذرانید.

Dead Cells

Dead Cells

سازنده: Playdigious قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 790.1/796 مگابایت زبان:

Out There: Ω Editionسخت‌ترین بازی‌های موبایل

بازی Out There: Ω Edition ایده‌ی ساده و در عین‌حال جالبی دارد که در آن بازیکن در نقش یک فضانورد ظاهر می‌شود که در فضای بی‌کران گم‌ شده و در تلاش است تا راه بازگشت به سیاره‌ی زمین را پیدا کند اما فضا هم مثل طبیعت خیلی با کسانی که گم شده‌اند سر سازگاری ندارد و در این راه باید با موجودات فضایی، کمبود اکسیژن و خرابی‌های فضاپیما دست و پنجه نرم کنید.

Out There: Ω Edition‏

Out There: Ω Edition‏

سازنده: Mi-Clos Studio قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 287.5/105 مگابایت زبان:

Pandemic: The Board Gameسخت‌ترین بازی‌های موبایل

یکی از بازی‌هایی که حسابی با حال و روز فعلی ما جور در میاید، بازی Pandemic: The Board Game است که کنترل دنیا را به دست شما می‌سپارد تا جلوی شیوع بیش از حد بیماری‌ها و تبدیل شدن به پاندمی را بگیرید. مود آسان بازی خیلی چالش خاصی ندارد اما مود سخت بازی چیز دیگری است و یک حرکت اشتباه می‌تواند در طی یک دور بازی تمام دنیا را با یک بیماری مرگبار دست به گریبان کند.

 Pandemic: The Board Game

Pandemic: The Board Game

سازنده: Asmodee Digital قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 247.5/29 مگابایت زبان:

Rebel Inc.سخت‌ترین بازی‌های موبایل

اگر طرفدار بازی‌های استراتژی هستید بازی Rebel Incآن  چیزی است که می‌تواند انتظاراتتان را به خوبی برآورده کند. هسته‌ی گیم‌پلی این بازی با بازی قبلی شباهت فراوانی دارد اما هم از نظر گرافیک و هم جزئیات با هم تفاوت‌های زیادی دارند زیرا در  این بازی شما باید دنبا را از دست کسانی که می‌خواهند صلح را بر هم بزنند و آشوب بر پا کنند نجات بدهید. از نظر درجه‌ی سختی این بازی کمی پالش برانگیزتر است اما استراتژی‌هایی که باید در این دو بازی به کار بگیرید کاملا با هم متفاوت هستند

Rebel Inc.

Rebel Inc.

سازنده: Ndemic Creations LTD قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 248.2/51 مگابایت زبان:

This War of Mineسخت‌ترین بازی‌های موبایل

یکی از سخت‌ترین شرایط زندگی واقعی پیش آمدن جنگ است و همین موضوع یکی از جالب‌ترین بازی‌های استراتژی به نام This War of Mine را شکل داده است که در آن داستان گروهی از افراد جنگ‌زده روایت می‌شود. شما نقش یکی از این افراد را به عهده دارید و باید سعی کنید در میانه‌ی این جنگ برای خودتان سرپناه و غذا فراهم کنید و گاهی اوقات هم تصمیم‌های سختی بگیرید. چالشی که در این بازی وجود دارد همین تصمیماتی است که گاهی از نظر احساسات انسانی بسیار بی‌رحمانه هستند اما باید بین نجات دادن خودتان و دیگران یکی را انتخاب کنید.

This War of Mine

This War of Mine

سازنده: 11 bit studios s.a. قیمت: 13.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 620.5/21 مگابایت زبان:

این لیست به مرور زمان به‌روزرسانی می‌شود. بنابراین اگر شما هم بازی‌های چالش‌برانگیزی می‌شناسید که شایسته قرار گرفتن در این لیست هستند، آن‌ها را از ما دریغ نکنید و حتما در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۹ بهمن ۱۳۹۹

    چرا لینک ندارن اینا؟

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۸ بهمن ۱۳۹۹

    لطفا ذکر کنید آفلاین یا آنلاین هستن بازی ها ?

  • poyanzed@gmail.com
    poyanzed@gmail.com | ۸ بهمن ۱۳۹۹

    بازی getting over it
    با اختلاف سخت ترین و اعصاب خورد کننده ترین بازی حال حاضره ، اعصاب فولادی میخواد برا ادامش
    اگه بازی کنید میفهمین چی میگم

مطالب پیشنهادی