ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل دوم ایرپاد پرو با طراحی و قابلیت‌های جدید به زودی معرفی می‌شود

ایرپاد و ایرپاد پرو اپل تبدیل به محصولات مهم و البته محبوبی در بازار شده‌اند و حالا براساس اطلاعات جدید، نسل دوم ایرپاد پرو اپل احتمالا فصل بهار به بازار عرضه می‌شود. وب‌سایت «DigiTimes» که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

ایرپاد و ایرپاد پرو اپل تبدیل به محصولات مهم و البته محبوبی در بازار شده‌اند و حالا براساس اطلاعات جدید، نسل دوم ایرپاد پرو اپل احتمالا فصل بهار به بازار عرضه می‌شود.

وب‌سایت «DigiTimes» که به زنجیره تامین شرکت‌ها نزدیک است، اعلام کرده که اپل در تلاش است تا قطعات مورد نیاز برای تولید نسل جدید ایرپاد پرو را تامین کند و با توجه به سفارش حافظه فلش NOR به نظر می‌رسد باید منتظر عرضه هدفون اپل در فصل بهار به بازار باشیم.

در گزارش منتشر شده به صورت دقیق مشخص نشده که اپل چه نوع حافظه‌ای سفارش داده است، اما به این موضوع اشاره شده که برای مدل جدیدی است. براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، این حافظه احتمالا از نوع فلش NOR است که برای نسل بعدی آیپد پرو سفارش داده شده است.

به نظر می‌رسد یکی از تامین کنندگان اپل یعنی «Winbond Electronics» قرار است حافظه فلش NOR مورد نیاز را تامین کند و اطلاعات مربوط به این تامین کننده نیز تایید می‌‌کند که حافظه‌های سفارش داده شده مربوط به ایرپاد پرو نسل دوم اپل است.

انتظار می‌رود ایرپاد پرو جدید با تغییراتی از نظر طراحی از جمله حذف پایه محصول، طراحی گردتر و کاهش ابعاد شاسی به بازار عرضه شود.

باتوجه به اینکه حافظه مورد نیاز ایرپاد پرو اپل در این فصل سفارش داده شده است، انتظار می‌رود محصول مورد نظر در نیمه اول 2021 یعنی در سه ماهه بهار سال آینده به بازار عرضه شود. پیشتر نیز شایعه شده بود که ایرپاد پرو فروردین‌ماه در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به علاوه آذرماه امسال گفته شده بود که اپل نسل سوم هدفون بی‌سیم ایرپاد را با نام احتمالی ایرپاد لایت، بدون قابلیت حذف نویز فعال و با قیمت اقتصادی نیمه اول سال 2021 به بازار عرضه می‌کند و ایرپاد پرو لایت نیز نیمه اول سال 2021 از راه می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی