ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل اقتصادی گلکسی A02 سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی A02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۵ اینچی، ۱۰۰ دلار قیمت دارد. کره‌ای‌ها این گوشی جدید را در تایلند معرفی کرده‌اند و در سکوت خبری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

سامسونگ از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش به نام گلکسی A02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند با نمایشگر ۶.۵ اینچی، ۱۰۰ دلار قیمت دارد.

کره‌ای‌ها این گوشی جدید را در تایلند معرفی کرده‌اند و در سکوت خبری در وب‌سایت تایلند این کمپانی ظاهر شده که ویژگی‌ها و مشخصات فنی آن را مشخص می‌کند. گلکسی A02 به نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V از نوع PLS TFT LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز وارد بازار می‌شود.

سامسونگ برای این محصولش از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739W با پردازشگر گرافیکی PowerVR Rogue GE8100 استفاده کرده. این دستگاه در نسخه‌های مختلف مجهز به ۲/۳ گیگابایت رم و ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که البته می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم در آن بهره برد. این دستگاه همچنین از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند.

با وجود اینکه با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی با فلاش LED به چشم می‌خورد. دوربین ۲ مگاپیکسلی امکان ثبت تصاویر ماکرو را برای کاربران فراهم می‌کند. با این دستگاه می‌توان ویدیوهای فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه گرفت.

گلکسی A02

در جلوی این گوشی‌ هوشمند یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی درون برش نمایشگر قرار گرفته که دارای دریچه دیافراگم f/2.0 است. سامسونگ تصمیم گرفته گلکسی A02 را به سیستم عامل قدیمی اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 مجهز کند که برای یک گوشی در سال ۲۰۲۱ عجیب به نظر می‌رسد.

این موبایل از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۷.۷۵ واتی بهره می‌برد. از سایر مشخصات آن می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث ۵.۰، GPS، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت microUSB اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعی از تاریخ عرضه گلکسی A02 نداریم، با این حال با قیمت ۱۰۰ دلار وارد بازار تایلند می‌شود. انتظار می‌رود کاربران در کشورهای دیگر هم به آن دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی