ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Efectum
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپلیکیشن Efectum؛ سازنده ویدیوهای معکوس و اسلوموشن

وقتی از ویرایش ویدیو در موبایل صحبت می‌کنیم معمولا نام دو سه اپلیکیشن بیشتر مطرح نمی‌شود. ولی حقیقت این است که تنوع این اپلیکیشن‌ها بسیار بالاست، همین هم باعث شده که نمونه‌های کمتر شناخته شده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

وقتی از ویرایش ویدیو در موبایل صحبت می‌کنیم معمولا نام دو سه اپلیکیشن بیشتر مطرح نمی‌شود. ولی حقیقت این است که تنوع این اپلیکیشن‌ها بسیار بالاست، همین هم باعث شده که نمونه‌های کمتر شناخته شده همیشه ارزش تجربه را داشته باشند.

با توجه به همین موضوع Efectum هم می‌تواند جزو ویرایشگرهای ویدیوی شایسته تجربه قرار بگیرد. این اپلیکیشن که برای آی او اس و اندروید منتشر شده، تجربه‌‌ نزدیکی به نرم‌افزارهای دسکتاپ داشته و بیشتر از هر چیز روی افکت‌های ویژه تمرکز کرده است.

درست مثل ادوبی پریمیر، در Efectum هم با سیستم تایم‌لاینی سر و کار دارید که به لطف چینش خوب در صفحه لمسی، خیلی سریع کارتان را راه می‌اندازد. اما برگ برنده این اپلیکیشن که از عنوانش هم پیداست، چیزی نیست جز افکت‌ها که با بکارگیری آن‌ها خروجی‌هایی می‌گیرید که شاید در دسکتاپ باید ساعت‌ها پایشان وقت بگذارید.

تخصص اصلی Efectum دستکاری سرعت ویدیوست. سه افکت SLO-MO, FAST-MO و REVERSE ستاره‌های این اپلیکیشن هستند که هر کدام گزینه‌های دستی بسیار خوب و متعددی دارند تا دستتان برای ویرایش حسابی باز باشد. مثلا برای آهسته کردن ویدیوها، می‌توانید رنجی مابین 1.2 تا 10 برابر در نظر بگیرید که برای یک اپ موبایل بسیار خوب و مناسب به نظر می‌رسد.

اما فیلترهای گرافیکی اپلیکیشن هم عالی هستند. Efectum کلکسیونی شامل بیش از 70 فیلتر گرافیکی را در اختیارتان قرار داده که به خروجی‌هایتان جلوه سینمایی می‌دهند. همه این فیلترها در نسخه رایگان اپلیکیشن آزاد نیستند، بنابراین برای لذت بردن از اپلیکیشن بهتر است نسخه آنلاک و حرفه‌ای را بگیرید که با یک جستجوی ساده به آن می‌رسید.

الباقی امکانات Efectum خیلی با نمونه‌های مشابهش تفاوتی ندارد. از برش زدن ویدیو گرفته تا ادغام و اضافه کردن موزیک و نریشن و متن و استیکر و البته دستکاری تنظیمات نور و رنگ و شفافیت، همه در این اپ برایتان فراهم شده‌اند که با وجود آن‌ها نیازی به برنامه‌های دیگر نداشته باشید.

البته تا یادم نرفته بگویم که ویژگی ساخت کلاژ ترکیبی از عکس و ویدیوی Efectum هم بی‌نظیر است، خصوصا با توجه به اینکه می‌توانید افکت‌های ویژه اسلوموشن و فست موشن و تایم‌لپس‌ را در آن‌ها به کار ببرید که اگر خلاق باشید و وقت بگذارید، حتما کلیپ‌های فوق‌العاده‌ای خواهید ساخت.

هر چند ندادن خروجی‌ها با بالاترین رزولوشن جزو نقاط ضعف این برنامه به شمار می‌آید، اما برای کلیپ‌های کوچک موبایلی یقینا از سادگی کار با اپ و تنوع عالی فیلترهایش لذت خواهید برد. Efectum برای آی او اس و اندروید را می‌توانید همین حالا و از لینک‌های زیر دانلود کنید.

Efectum - Video Speed Editor

Efectum - Video Speed Editor

سازنده: Craigpark Limited قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 347 / 70 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی