ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد آیفون‌های فعال در جهان از یک میلیارد دستگاه عبور کرد

«تیم کوک» مدیرعامل اپل طی گزارش مالی سه ماهه اپل اعلام کرد که بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در سراسر جهان فعال هستند که از این تعداد، یک میلیارد دستگاه آن گوشی آیفون است. تیم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

«تیم کوک» مدیرعامل اپل طی گزارش مالی سه ماهه اپل اعلام کرد که بیش از 1.65 میلیارد دستگاه اپل در سراسر جهان فعال هستند که از این تعداد، یک میلیارد دستگاه آن گوشی آیفون است.

تیم کوک با اشاره به حجم گوشی‌های آیفون فعال در سراسر جهان، این موفقیت بزرگ را نقطه عطفی در فعالیت‌های شرکت اپل می‌داند که توانسته در بین کاربران به چنین آماری دست پیدا کند.

در سال 2016، تعداد گوشی‌های آیفون فروخته شده برای اولین بار به یک میلیارد رسید. در آغاز سال 2019، این شرکت اعلام کرد که 900 میلیون کاربر فعال دارد. از نظر اپل دستگاهی فعال محسوب می‌شود که طی 90 روز گذشته فعال بوده باشد.

برخی تحلیلگران بازار پیش بینی کرده بودند که اپل در پایان سال 2020 به عرضه 1.9 میلیارد آیفون نزدیک می‌شود. اپل اما در جدیدترین گزارش مالی خود بدون اشاره به آمار گوشی‌های عرضه شده از دستیابی به درآمد 65 میلیارد دلاری فروش آیفون خبر داده است. این بالاترین رکورد فروش آیفون اپل طی سال‌های فعالیت این شرکت است. رکورد قبلی مربوط به سه ماهه اول 2018 است که درآمد اپل از فروش گوشی‌های آیفون در آن مقطع زمانی به 61.58 میلیارد دلار رسیده بود.

در این بازه زمانی، درآمد اپل برای نخستین بار در طول تاریخ فعالیت خود به رقمی درحدود 111.4 میلیارد دلار رسید و رکورد جدیدی را ثبت کرد.

با وجودی که میزان فروش آیفون اپل در حال افزایش است و آمارها نشان می‌دهد که رکورد جدیدی را ثبت کرده است، اما اپل طی چند سال گذشته همچنان سعی می‌کند تا محصولات متنوعی به بازار عرضه کند و فروش بیشتری را برای خود رقم بزند.

پیش بینی تحلیلگران بازار حاکی از آن است که در کل، میزان عرضه گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر روند رو به رشدی نداشته و اپل نیز از این روند درامان نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی