ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

تسلا مدل X فیس لیفت 2021.5 رسما معرفی شد؛ بهبود در کابین و مشخصات عملکردی

همانند مدل S، تسلا مدل X نیز تمامی تغییرات جدید را از جمله صفحه نمایش جدید، فرمان جدید و همینطور زبان طراحی جدید داخل اتاق را دریافت خواهد کرد. همچنین قوای محرکه جدید که مجهز ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۸

همانند مدل S، تسلا مدل X نیز تمامی تغییرات جدید را از جمله صفحه نمایش جدید، فرمان جدید و همینطور زبان طراحی جدید داخل اتاق را دریافت خواهد کرد.

همچنین قوای محرکه جدید که مجهز به 3 موتور الکتریکی است در مدل X Plaid به کار گرفته خواهد شد و در نتیجه این اقدام شتاب گیری از صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت به تنها 2.5 ثانیه خواهد رسید و حداکثر سرعت آن نیز برابر با 260 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. برد حرکتی آن نیز برابر با 544 کیلومتر خواهد بود. برچسب قیمت X Plaid برابر با 121.190 دلار خواهد بود.

در حال حاضر عرضه مدل X Plaid+ در دستور کار تسلا قرار ندارد. حداکثر قدرت X Plaid نیز مشخص نیست اما انتظار می رود که قدرت کمتری به نسبت مدل S Plaid داشته باشد.

مدل مجهز به 2 موتور الکتریکی با نام Long Range نیز حداکثر برد حرکتی برابر با 576 کیلومتر را عرضه می‌کند و برای رسیدن به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت به تنها 3.8 ثانیه زمان احتیاج دارد. برچسب قیمت این مدل نیز برابر با 91.990 دلار آمریکا است.

در حال حاضر امکان سفارش هر دو فیس لیفت جدید تسلا برای مدل S و مدل X امکان پذیر است.

از نظر تغییرات طراحی ظاهری نیز تسلا به تغییر در سپر جلو و عقب و همینطور اضافه کردن خطوط به نمای جانبی بسنده کرده است. این تغییرات در طراحی هر دو مدل S و X دیده می‌شود.

سال گذشته میلادی بود که تسلا آزمایش های نهایی بر روی قوای محرکه جدید خود را در پیست نوربرگ رینگ آلمان پشت سر گذاشت و بسیاری از افراد حاضر در پیست مدعی هستند که تسلا توانسته با مدل S Plaid رکورد مربوط به خودروهای برقی 4 درب را بشکند.

با این وجود تسلا هرگز ویدیوی مربوط به این واقعه را تا بدین لحظه منتشر نکرده است و در زمان معرفی مدل S Plaid نیز تنها به منتشر کردن ویدیو رکوردشکنی در پیست لاگونا سکا بسنده کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GT
    GT | ۹ بهمن ۱۳۹۹

    آخه ۵۷۶ کیلومتر ???

  • آریا
    آریا | ۹ بهمن ۱۳۹۹

    بیرونش که همونه ولی توش خیلی تغییر کرده. مطمئن نیستن رانندگی با اون مدل فرمون راحت باشه ولی از نظر قیافه خیلی مدرنتر و زیباترشده

مطالب پیشنهادی