ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فراخوان مرسدس بنز برای S کلاس جدید به خاطر نقص در سیستم فرمان

کمپانی مرسدس بنز برای نسل جدید سدان پرچمدار خود یعنی S کلاس فراخوان صادر کرد. به گزارش بیزینس اینسایدر، دلیل این فراخوان وجود نقص در سیستم فرمان خودرو است که در بدترین حالت ممکن، می‌تواند ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۸:۳۰

کمپانی مرسدس بنز برای نسل جدید سدان پرچمدار خود یعنی S کلاس فراخوان صادر کرد. به گزارش بیزینس اینسایدر، دلیل این فراخوان وجود نقص در سیستم فرمان خودرو است که در بدترین حالت ممکن، می‌تواند به عدم فرمان‌پذیری و انحراف از مسیر منجر شود.

آنطور که در فراخوان اشتوتگارتی‌ها آمده، مالکین مدل‌های مشمول باید با هماهنگی قبلی و در اولین فرصت به نمایندگی‌های مرسدس بنز در محل زندگی خود مراجعه کنند. تکنسین‌های این شرکت وظیفه دارند با بررسی دقیق اجزای سیستم فرمان خودرو، در صورت نیاز قطعه معیوب را به طور رایگان تعویض نمایند.

فراخوان مرسدس بنز برای S کلاس در حالی صادر شده که این خودرو همواره عنوان بهترین و پیشرفته‌ترین مدل تولیدی دنیا در عصر خود را به یدک کشیده است. البته به گفته مرسدس بنز، قطعه معیوب به صورت مونتاژ کامل از یکی از تامین‌کنندگان خریداری و در S کلاس نصب می‌شود و این شرکت نقشی در تولید آنها ندارد.

شاید بدانید ماموریت تولید این نسل از S کلاس به کارخانه تازه‌تاسیس Factory 56 سپرده شده؛ این کارخانه بسیار مدرن که در سیندلفینگن آلمان قرار دارد، با صرف بودجه 730 میلیون یورویی (888 میلیون دلاری) دایملر ساخته شده است. در زمان آغاز به کار، مرسدس بنز مانور زیادی روی راندمان بالا و کیفیت خروجی این کارخانه می‌داد، ولی حالا با فراخوان S کلاس W223 معلوم می‌شود هیچ چیز کامل نیست!

به غیر از S کلاس استاندارد، نسخه لوکس و اشرافی مایباخ نیز در کارخانه سبز و پیشرفته سیندلفینگن مونتاژ می‌شود. از اواخر امسال نیز مدل تمام الکتریکی EQS نیز در این کارخانه تولید خواهد شد. ناگفته نماند یکی از سخنگوهای مرسدس بنز در مصاحبه با بیزینس اینسایدر تعداد مدل‌های مشمول فراخوان را حدود 1400 دستگاه تخمین زده است.

بد نیست اشاره کنیم مرسدس بنز خود را برای عرضه نسخه‌های متنوع‌تری از S کلاس W223 آماده می‌کند. دو نسخه هیبریدی شارژی مزین به نشان AMG مهم‌ترین آنها هستند که با کد S63e و S73e راهی بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Rayanlap
    Rayanlap | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    داخلی ها یاد بگیرین.

مطالب پیشنهادی