ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر مذاکره با گوگل برای رفع تحریم‌ها را تایید کرد؛ احتمال بالای دستیابی به توافق

«جورج ژائو» مدیر عامل آنر در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرد. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

«جورج ژائو» مدیر عامل آنر در جریان مصاحبه‌ای مطبوعاتی با تایید مذاکره با گوگل، نسبت به استفاده دوباره از اپ‌ها و سرویس‌های این شرکت ابراز خوشبینی کرد. وی همچنین به این موضوع اشاره کرد که آنر قصد دارد در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار با اپل و هواوی رقابت کند.

آنر بعد از استقلال از هواوی، جان تازه‌ای گرفته و تحت فشار تحریم‌های ایالات متحده قرار ندارد. در نتیجه می‌تواند به روزهای بهتری امیدوار باشد.

جورج ژائو مدیر عامل آنر در مصاحبه اختصاصی با یکی از رسانه‌های چینی تایید کرد که این شرکت در حال مذاکره با گوگل است و انتظار می‌رود آنر و گوگل همکاری جدیدی را آغاز کنند.

این خبر در حالی مطرح می‌شود که از هفته گذشته تاکنون، آنر مجددا همکاری خود را با کوالکام، اینتل، مدیاتک، AMD و برخی دیگر از شرکت‌های حوزه فناوری از سر گرفته است. دستگاه‌های آنر بدون اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل نمی‌توانند در بازارهای اروپایی، آمریکایی و سایر بازارهای بین‌المللی به فروش خوبی دست پیدا کنند. درنتیجه، مذاکره آنر با گوگل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند وضعیت دستگاه‌های این شرکت را در بازار تغییر دهد.

مجری رسانه چینی در جریان مصاحبه اختصاصی با جورج ژائو، از وی پرسید که آیا نگران تاثیر محدودیت‌های تجاری ایالات متحده است؟ مدیرعامل آنر در پاسخ به این سوال گفت:

«هیچ دلیلی برای اعمال محدودیت برای یک شرکت فعال در این صنعت وجود ندارد. آنر قوانین تجارت جهانی از جمله معیارهای مربوط به حق مالکیت معنوی، پرداخت مالیات و سایر قوانین را رعایت کرده و مورد توجه قرار می‌دهد، لذا دلیلی برای اعمال چنین تحریم‌هایی وجود ندارد.»

با وجودی که جورج ژائو به همکاری مجدد آنر با گوکل اشاره کرده است، اما در مورد زمان همکاری مشترک صحبتی مطرح نشده و هنوز مشخص نیست که آنر V40 با خدمات گوگل در خارج از بازار چین عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    در چین چیزی به اسم استقلال شرکتها وجود نداره. جزب کومونیست چین روی تمام ارگان اقتصادی و سیاسی فرهنگی چین نفوذ داره
    امیدوارم گوگل خام این چرندیات چین نشه

  • Rayanlap
    Rayanlap | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    الان آنر سهامش دست کیه؟مردم چین یا یه شرکت دیگه غیر هواوی؟در هر حالا امیدوارم مشکلی نداشته باشه این برند و درگیر جاسوسی ها نشه.

مطالب پیشنهادی