ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ پنج موبایل میان‌رده از جمله A52 و A72 را ماه آینده معرفی می‌کند

سامسونگ در حال آماده‌سازی پنج گوشی میان‌رده جدید برای معرفی و عرضه آن‌ها به بازارهای مختلف است. سامسونگ به تازگی از طریق وب‌سایت هند خود، صفحه پشتیبانی گوشی‌های گلکسی F12 و F62، دو گوشی هوشمندی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۳:۴۵

سامسونگ در حال آماده‌سازی پنج گوشی میان‌رده جدید برای معرفی و عرضه آن‌ها به بازارهای مختلف است.

سامسونگ به تازگی از طریق وب‌سایت هند خود، صفحه پشتیبانی گوشی‌های گلکسی F12 و F62، دو گوشی هوشمندی که گویا با همکاری فروشگاه «فلیپ‌کارت» عرضه خواهند شد را فعال کرده. به نظر می‌رسد این دو گوشی به زودی به بازار عرضه خواهند شد.

با توجه به اینکه صفحه پشتیبانی گلکسی F12 در اواخر دسامبر سال ۲۰۲۰ در وب‌سایت سامسونگ هند ایجاد شد، به احتمال زیاد این گوشی در انحصار هند باقی خواهد ماند اما مدل‌های دیگر سری M و A که مشخصات مشابهی دارند می‌توانند در بازارهای بیشتری از جمله ایران عرضه شوند.

همچنین انتظار می‌رود این دو گوشی پس از عرضه در ماه فوریه از طریق شرکت تجارت الکترونیکی هندی فلیپ‌کارت به فروش برسند. این احتمال وجود دارد که یک نسخه تقریبا مشابه با گلکسی F12 با نام گلکسی M12 پس از عرضه از طریق آمازون هند وارد بازار جهانی شود. در ادامه باید به این نکته اشاره کرد که صفحه پشتیبانی گلکسی M02 هم در وب سایت سامسونگ تایلند فعال شده است.

صفحه پشتیبانی چند گوشی دیگر از سری A توسط سامسونگ در وب‌سایت‌های متفاوتی فعال شده است. اوایل این هفته صفحه پشتیبانی گلکسی A72 با شماره مدل SM-A725M / DS در وب‌سایت روسیه و پس از آن در وب‌سایت کارائیب به نمایش درآمد. همچنین صفحه پشتیبانی گوشی دیگری تحت عنوان گلکسی A52 که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند در وب‌سایت اتریش فعال شده است.

پیش از این اعلام شده بود که گلکسی A52 در نسخه پایه و 4G با قیمتی برابر ۳۶۹ یورو به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دست پیدا خواهد کرد. مدل بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۴۲۹ یورو خواهد داشت. همچنین مدل پایه گلکسی A72 با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۴۴۹ یورو خواهد داشت و در نسخه بعدی با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۰۹ یورو فروخته می‌شود.

با این وجود می‌توان گفت سامسونگ در حال آماده‌سازی گوشی‌های هوشمند میان‌رده‌ی جدیدی است تا به زودی آن‌ها را به بازار عرضه کند. هرچند زمان دقیق عرضه آن‌ها مشخص نشده، به نظر می‌رسد سامسونگ با فعال کردن صفحه‌های پشتیبانی این سری جدید، ممکن است در ماه فوریه آن‌ها را به صورت رسمی معرفی و عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی