ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موبایل تاشو آنر تحت عنوان «مجیک» امسال رونمایی خواهد شد

شرکت آنر در حال توسعه موبایل تاشوی خود به نام «مجیک» است تا آن را در سال جاری وارد بازار کند. همچنین پس از عرضه این موبایل تاشو از سوی کمپانی آنر، تمام گوشی‌های تاشو ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۱۵

شرکت آنر در حال توسعه موبایل تاشوی خود به نام «مجیک» است تا آن را در سال جاری وارد بازار کند. همچنین پس از عرضه این موبایل تاشو از سوی کمپانی آنر، تمام گوشی‌های تاشو این کمپانی تحت عنوان مجموعه مجیک عرضه می‌شوند.

به تازگی یک منبع آگاه در Weibo عنوان کرده که آنر در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک موبایل تاشو است. این گوشی که به عنوان یک موبایل تاشو پرچمدار عرضه می‌شود بخشی از مجموعه‌ای به نام مجیک خواهد بود. پیش از این «ژائو مینگ» مدیر عامل سابق آنر، اخباری در مورد عرضه پرچمدار جدیدی مانند هواوی میت، و هواوی P با نام تجاری آنر داده بود و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی کاملا آماده رقابت در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو است.

آنر از زمان تاسیس خود همیشه سازنده دستگاه‌هایی با قیمت مناسب بوده و حالا پس از تغییر مالکیت این شرکت، به نظر می‌رسد که چینی‌ها برای اولین بار آماده تولید یک موبایل پرچمدار و احتمالاً با قیمت بالا هستند. هواوی پیش از این گوشی تاشوی «هواوی میت ایکس» را به بازار عرضه کرده بود و ممکن است سری جدید مجیک، شباهت‌هایی به همین گوشی داشته باشد.

آنر پس از جدایی از هواوی، اولین گوشی خود با نام V40 که از چیپست MediaTek Dimensity 1000+ برخوردار بود را به تازگی معرفی کرده است. این موبایل با وجود پشتیبانی از ۸ گیگ رم به یکی از گوشی‌های شاخص این شرکت تبدیل شد و از آن ‌جایی که مالکیت این شرکت تغییر پیدا کرده، گوشی‌های هوشمند تحت برند آنر از خدمات «گوگل پلی» هم پشتیبانی خواهند کرد.

از طرف دیگر گفته می‌شود که شیائومی قصد دارد سال آینده سه گوشی تاشوی جدید را به بازار عرضه کند. در حالی که صفحه نمایش مورد استفاده در این گوشی‌ها کاملا نامشخص است، این موبایل‌ها احتمالاً از صفحه نمایش ساخته شده توسط سامسونگ استفاده می‌کنند.

علاوه بر این، سامسونگ هم در حال کار بر روی چند موبایل تاشوی جدید است. در واقع سامسونگ علاوه بر معرفی سری تاشو زد فلیپ لایت در اواخر سال ۲۰۲۱، احتمالا در حال کار بر روی گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ که در پاییز سال ۲۰۲۱ معرفی خواهند شد است. پیش از این اعلام شده بود که گلکسی زد فلیپ لایت دارای صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز است. همه این موارد نشان می‌دهند که بازار رقابت در زمینه موبایل‌های تاشو در حال داغ شدن است و قطعاً آنر هم می‌خواهد از این بازار سهمی به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی