ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برنامه تست گوشی
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ coreSpecs؛ تست سنسورها و اطلاعات کامل دیوایس اندرویدی

چه برای کسب اطلاعات فنی باشد و چه از روی کنجکاوی، اپلیکیشن coreSprecs افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. نه فقط برای قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند، بلکه نتایج دقیقی که در کمتر اپلیکیشن ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

چه برای کسب اطلاعات فنی باشد و چه از روی کنجکاوی، اپلیکیشن coreSprecs افراد زیادی را به خود جلب می‌کند. نه فقط برای قابلیت‌های خوبی که ارائه می‌کند، بلکه نتایج دقیقی که در کمتر اپلیکیشن مشابهی بدست می‌آیند.

همانطور که از تیتر مطلب متوجه شده‌اید، coreSpecs در اصل برای تست سنسور دیوایس‌های اندرویدی طراحی شده که کاربردهای خاص خود را دارد؛ مثلا وقتی بخواهید گوشی کارکرده‌ای بخرید و از صحت عمل دیوایس مطمئن شوید. حتی توسعه‌دهندگان که اطلاعات فنی جزئی از دیوایس‌های اندرویدی می‌خواهند هم می‌توانند مخاطب این اپلیکیشن باشند.

برنامه تست گوشی

این اپلیکیشن رایگان پنج مگابایتی، اطلاعات مختلفی را برایتان نمایان می‌کند. در درجه اول ویژگی‌های دقیق هر کدام از سنسورهایی که در موبایل یا تبلت شما تعبیه شده‌اند. از ژیروسکوپ و شتاب‌سنج گرفته تا حسگرهای حساسی مثل حسگر مجاورت و نور و ضربان قلب، همگی در coreSpecs تحت پوشش قرار می‌گیرند تا ضمن کسب اطلاعات بتوانید آن‌ها را از لحاظ سلامت هم بررسی کنید.

سازنده اپلیکیشن حتی پا را فراتر گذاشته و اجازه داده که خوانش هر سنسور را «در لحظه» و «روی نمودار» هم مشاهده کنید که یکی از نقات قوت این برنامه به شمار می‌رود. اما تست‌های coreSpecs هم بسیار دقیق و قابل اتکا هستند. ویژگی‌هایی مثل عملکرد ژیروسکوپ، شتاب‌سنج، مگنتومتر، قطب‌نمای دیجیتالی، حسگر نور، حسگر مجاورت، حسگرهای بیومتریک، کنترل صدای اسپیکر، ویبره، مولتی تاچ و بلوتوث مواردی هستند که در قسمت Test به راحتی قابل ارزیابی‌اند.

برنامه تست گوشی

اما اگر دوست دارید اطلاعات جزئی گوشی‌تان را بدانید، coreSpecs اپ قابل اتکایی است چرا که ریز جزئیات درباره نمایشگر، حافظه، سی پی یو، باتری و پردازنده گرافیکی و حرارت لحظه‌ای دستگاه را با شما به اشتراک می‌گذارد. جالب است که برای ژست‌های حرکتی پشتیبانی شده هم بخش مجزایی در نظر گرفته شده که بتوانید تک تک آن‌ها را سر حوصله به بوته آزمایش بگذارید.

لرزش، تکان، ضربه، چرخش و برگرداندن نمایشگر ژست‌هایی هستند که coreSpecs می‌تواند بگوید که گوشی شما در انجام آن‌ها عملکرد درست (و به قدر کافی سریع) دارد یا خیر. این‌ها تمام قابلیت‌هایی بودند که در حال حاضر به طور رایگان به شما ارائه می‌شوند، هر چند توسعه‌دهنده می‌گوید که اطلاعات بیشتری هم در آپدیت‌های بعدی در حال اضافه شدن به coreSpecs هستند.

در هر صورت coreSpecs تا بدین جای کار بسیار خوب و مفید ظاهر شده، حتی اگر نخواهید آن را برای همیشه روی گوشی نگه دارید. بنابراین اگر علاقه دارید که جزئیات بیشتری در مورد گوشی یا تبلت‌تان بدانید این فرصت را از دست نداده و این اپلیکیشن رایگان را دانلود کنید.

coreSpecs

coreSpecs

سازنده: Ataraxian Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی