ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 11 پرو مکس
تکنولوژی

آیفون ۱۳ نمونه‌ای با حافظه داخلی ۱ ترابایتی خواهد داشت

به نظر می‌رسد که اپل در حال کار بر روی نسخه‌های ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ و احتمالا آیفون ۱۲‌ اس است. آیفون‌های فعلی اپل از زمان عرضه سری Xs در سال ۲۰۱۸، حداکثر از ۵۱۲ گیگابایت حافظه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

به نظر می‌رسد که اپل در حال کار بر روی نسخه‌های ۱ ترابایتی آیفون ۱۳ و احتمالا آیفون ۱۲‌ اس است. آیفون‌های فعلی اپل از زمان عرضه سری Xs در سال ۲۰۱۸، حداکثر از ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار هستند.

اگرچه مدت زیادی از عرضه سری آیفون ۱۲ نمی‌گذرد اما بر اساس گزارش‌ها اپل مشغول توسعه نسل بعدی موبایل محبوبش است. طبق گزارش اعلام شده که نسخه ۱ ترابایتی آیفون ۱۳، تنها برای دو مدل پرو و پرو مکس در دسترس خواهد بود.

همچنین این شرکت هیچ گزارش رسمی در رابطه با افزایش ظرفیت مدل‌های پایه که در حال حاضر از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌کنند ارائه نکرده است. با وجود افزایش حجم برنامه‌ها، به‌روزرسانی‌ها و موارد دیگر می‌توان امیدوار بود که اپل فضای ذخیره‌سازی نسخه‌های پایه خود را افزایش دهد.

علاوه بر این برخی منابع عنوان کردند که ناچ بالای صفحه آیفون ۱۲‌ اس و آیفون ۱۳ کوچک‌تر خواهد شد. هر چند این اخبار سال گذشته هم در رابطه با گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل به گوش می‌رسید اما در نهایت عملی نشد. پیش از این قرار بود حسگر زیر نمایشگر جایگزین قابلیت Face ID در این گوشی‌ها شود اما شایعاتی مبنی بر تاکید اپل بر روی استفاده از Face ID دلیل بر ماندگاری ناچ بالای صفحه شد.

با وجود اطلاعات کمی که از این تغییرات منتشر شده، انتظار می‌رود در ماه‌های آینده و پیش از عرضه رسمی آن‌ها در سپتامبر (مهر ماه)، اطلاعات بیشتری در مورد آیفون‌های بعدی منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی