ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر رسمی گلکسی A52 5G سامسونگ افشا شد

از اواخر سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعات و رندرهای گلکسی A52 5G هستیم و حالا اولین رندر رسمی و مطبوعاتی این گوشی هوشمند افشا شده است. این رندر باکیفیت اطلاعات جدیدی در اختیار ما ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

از اواخر سال گذشته میلادی شاهد انتشار اطلاعات و رندرهای گلکسی A52 5G هستیم و حالا اولین رندر رسمی و مطبوعاتی این گوشی هوشمند افشا شده است.

این رندر باکیفیت اطلاعات جدیدی در اختیار ما قرار نمی‌دهد و طراحی آن مشابه دیگر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ است. این دستگاه از گوشه‌های گرد، حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی و حاشیه‌ها نسبتا کم بهره می‌برد. در سمت راست دستگاه دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند.

روی پنل پشتی گلکسی A52 5G دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلاش LED درون یک ماژول مستطیلی شکل قرار گرفته‌اند. طراحی دوربین این گوشی مقداری از دوربین اصلی گلکسی A32 5G متفاوت است و البته گوشی ارزان‌تر سامسونگ طراحی جذاب‌تری دارد.

گزارش‌های گذشته به استفاده از فریم فلزی و بدنه پلاستیکی در نسل آینده گوشی میان‌رده سامسونگ اشاره کرده بودند، اما همراه با رندر رسمی این دستگاه، اطلاعاتی درباره جنس بدنه منتشر نشده. رندرهای گذشته از قرارگیری درگاه سیمکارت و میکروفن در بخش بالایی دستگاه خبر داده بودند. در بخش پایینی میکروفن دوم، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت USB Type-C و اسپیکر قرار دارند.

گلکسی A52 5G
رندر غیررسمی گلکسی A52

گلکسی A52 5G با چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد که توسط دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود. هنوز مشخصات این سه دوربین و همچنین دوربین سلفی این گوشی سامسونگ افشا نشده‌اند.

طبق رندر جدید، گوشی آینده کره‌ای‌ها دارای بدنه مات خواهد بود. این دستگاه علاوه بر رنگ مشکی، با رنگ آبی هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این دستگاه با قیمت مشابه گلکسی A51 5G یعنی ۴۹۹ دلار از راه برسد. با توجه به اینکه در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره گلکسی A52 و گلکسی A72 منتشر شده، احتمالا در آینده نزدیک از آن‌ها رونمایی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • BEHNAM
    BEHNAM | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

    جالبه همشون به هم شباهت دارن گوشیهای 2021 سامسونگ، فکر کنم میخواد هر سال یه طراحی بده، حتی فریم دوربینشم مثه s20 fe و s21.. هس

  • MHNLEGEND
    MHNLEGEND | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

    ۵۰۰ دلار چه گرونه ، a51 ۳۰۰ دلاره

مطالب پیشنهادی