ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت اندروید ۱۱ برای ال‌ جی Velvet 5G منتشر شد

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۵۰

ال‌ جی ماه گذشته نسخه بتا اندروید ۱۱ را برای موبایل Velvet 5G منتشر کرد و به نظر می‌رسد که آزمایشات این نسخه بدون مشکل بوده زیرا این کمپانی آپدیت پایدار اندروید ۱۱ را هم برای این موبایل منتشر کرده است.

این نسخه پایدار از اندروید ۱۱ برای Velvet 5G که تحت عنوان مدل LM-G900N در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته مبتنی بر رابط کاربری LG UX 10 است. همچنین فریمور این آپدیت از نسخه نرم‌افزاری G900N2C استفاده می‌کند و حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت دارد.

در این آپدیت، رابط کاربری دوباره طراحی شده و برخی ویژگی‌های اندروید ۱۱ به این تلفن همراه اضافه شده است. تغییر در رابط تنظیم میزان صدا، تنظیمات مربوط به رنگ نوار نوتیفیکشن‌ها و تنظیمات پنجره پاپ‌ آپ اطلاعات تماس دریافتی بخشی از تغییرات این آپدیت برای Velvet 5G هستند که در نسخه آزمایشی این آپدیت هم مشاهده شده بودند. همچنین انتظار می‌رود این آپدیت پچ امنیتی ژانویه را به همراه داشته باشد.

این گوشی میان‌رده از اسنپدراگون ۷۶۵ و با پشتیبانی از تکنولوژی 5G به بازار عرضه شد. همچنین Velvet 5G از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کند. دوربین این گوشی ۳ گانه است و از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی عمق‌سنج تشکیل خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی ۶.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰P و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹ است. تمامی این تجهیزات از یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری نیرو می‌گیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی