ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی در ویندوز ۱۰ از طریق برنامه Your Phone ممکن شد

برنامه «Your Phone» مایکروسافت هم اکنون به کاربران اجازه می‌دهد چندین اپ اندرویدی را در ویندوز ۱۰ اجرا کنند، البته برای اینکار باید صاحب دستگاه‌های سامسونگ باشید. مایکروسافت در نوامبر ۲۰۲۰ شروع به آزمایش اجرای ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

برنامه «Your Phone» مایکروسافت هم اکنون به کاربران اجازه می‌دهد چندین اپ اندرویدی را در ویندوز ۱۰ اجرا کنند، البته برای اینکار باید صاحب دستگاه‌های سامسونگ باشید.

مایکروسافت در نوامبر ۲۰۲۰ شروع به آزمایش اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی در ویندوز ۱۰ کرد و کاربران می‌توانستند بطور آزمایشی دست به چنین کاری بزنند. حالا این کمپانی چنین قابلیتی را بطور رسمی به اپ خود اضافه کرده که با این حال برای استفاده از آن باید مالک یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ باشید.

لیست کامل گوشی‌های سامسونگ که از این اپ پشتیبانی می‌کنند، در این لینک وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی S20، گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ اشاره کرد. علاوه بر این محصولات، باید روی کامپیوتر هم آپدیت می ۲۰۲۰ یا نسخه جدیدتر ویندوز ۱۰ نصب شده باشد.

برای اجرای همزمان چندین اپ اندرویدی روی دسکتاپ مجهز به ویندوز ۱۰، نیازمند استفاده از اندروید ۱۱ روی دستگاه سامسونگ و همچنین اپ «Link to Windows» با ورژن ۱.۲۰۱۰۲.۱۳۳.۰ یا جدیدتر هستید.

ویندوز ۱۰

علاوه بر این موارد، باید نسخه ۲.۱.۰۵.۲ یا جدیدتر «Link to Windows Service» را هم روی گوشی خود نصب کنید و نسخه ۱.۲۰۱۰۲.۱۳۲.۰ یا جدیدتر Your Phone را از فروشگاه مایکروسافت برای کامپیوتر خود دانلود کنید. برای اجرای اپ‌های اندرویدی روی ویندوز باید کامپیوتر و گوشی به شبکه وای‌فای یکسان متصل باشند.

اگرچه بسیاری از کاربران به دنبال اجرای اپ‌های اندرویدی در ویندوز ۱۰ هستند، اما در حال حاضر چنین قابلیتی تنها در اختیار کاربران گوشی‌های سامسونگ قرار دارد. مایکروسافت در آینده نزدیک چنین ویژگی را برای کاربران گوشی‌های مختلف ارائه نمی‌کند، اما در نهایت به نظر می‌رسد بتوان با اکثر محصولات اپ‌های اندرویدی را روی ویندوز ۱۰ اجرا کرد.

اخیرا مایکروسافت با بروزرسانی اپ Your Phone، امکان انتقال تماس به کامپیوتر را در پرچمدارهای سامسونگ فراهم کرده. علاوه بر این، ردموندی‌ها در حال آزمایش قابلیتی برای بررسی قدرت سیگنال گوشی، میزان باتری و قدرت وای فای گوشی در دسکتاپ هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ozone
    ozone | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

    شروع انقلابی در ویندوز با امکان آسان استفاده از اپ های اندروید در ویندوز.

مطالب پیشنهادی