ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا؛ توقف عرضه کادنزا و K900

شرکت کیا قصد دارد به خاطر فروش بسیار ضعیف و پایین‌تر از انتظار، عرضه مدل 2021 از کادنزا و K900 را در ایالات متحده متوقف کند. طبق آمار در سال گذشته، تنها 305 دستگاه K900 ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

شرکت کیا قصد دارد به خاطر فروش بسیار ضعیف و پایین‌تر از انتظار، عرضه مدل 2021 از کادنزا و K900 را در ایالات متحده متوقف کند. طبق آمار در سال گذشته، تنها 305 دستگاه K900 توسط مشتریان آمریکایی خریداری شده که اصلا رقم مناسبی نیست. این خودرو در سال 2019 هم نتوانست انتظارات را برآورده کند، زیرا فقط 390 دستگاه از آن به فروش رسیده بود!

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا

فروش پایین کیا K900 در حالی رقم خورده که این سدان لوکس کره‌ای سطح بالایی از کیفیت، امکانات و تکنولوژی‌های نوین را ارائه می‌کند. در کابین این خودرو یک نمایشگر 12.3 اینچی عریض وظیفه برقراری ارتباط راننده و سیستم اینفوتینمنت را بر عهده دارد؛ علاوه‌بر این، مشتریان می‌توانند نمایشگر دیگری با همین ابعاد را برای پشت فرمان سفارش دهند. کره‌ای‌ها در زمین ارائه اطلاعات سنگ تمام گذاشته و آپشن هداپ دیسپلی 9.7 اینچی را نیز برای K900 تدارک دیده‌اند.

صندلی برقی راننده با امکان تنظیم در 20 جهت مختلف از دیگر آپشن‌های کیا K900 است که دستیابی راحت به بهترین حالت ممکن را تضمین می‌کند. صندلی سرنشینان عقب هم برقی بوده و در 14 جهت قابل تنظیم است.

دیگر سدان رده‌بالای کیا یعنی کادنزا، از نظر فروش عملکرد مناسب‌تری داشته و سال گذشته 1,265 مشتری آمریکایی را جذب کرده است. البته این خودرو هم در سال 2019 فروش بهتری داشت و 1,630 دستگاه از آن به فروش رسیده بود. نکته تامل‌برانگیز اینکه کادنزا در مدل 2020 فیس‌لیفت شد و کیا امیدوار بود این خودرو با چهره جدید و زیبای خود مشتریان بیشتری را راهی نمایندگی‌های فروش کمپانی کند.

همانگونه که قبلا به اطلاعتان رسانده‌ایم، فیس‌لیفت کادنزا به لطف ویژگی‌هایی مثل جلوپنجره بزرگ و عریض، چراغ‌های جلوی باریک، کاپوت کشیده و چراغ‌های عقب سرتاسری جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در داخل کابین هم این خودرو از فضایی مدرن و با کیفیت سود می‌برد.

فیس‌لیفت کادنزا در حالت استاندارد با نمایشگر 12.3 اینچی سیستم اینفوتینمنت عرضه می‌شود

یکی از سخنگوهای کیا با نام جیمز هوپ (James Hope) حذف K900 و کادنزا از سبد محصولات این شرکت در آمریکا را اقدامی در راستای انطباق بیشتر با سلایق و تقاضای مشتریان توصیف کرده و افزوده مدل‌هایی مثل تلوراید، نسل جدید K5 (اپتیمای سابق) و سورنتو اکنون بیش از هر زمان دیگری هیجان‌انگیز هستند و با سلیقه طیف بیشتری از افراد همخوانی دارند.

شکست سدان‌های لوکس کیا در آمریکا

طبق آمار، سال گذشته کیا موفق به فروش 586,105 خودرو در ایالات متحده شده؛ این رقم در مقایسه با سال 2019 به میزان چشمگیری کاهش یافته است. در آن سال کیا 615,338 دستگاه از تولیدات خود را در آمریکا به فروش رسانده بود. ناگفته نماند میزان فروش کادنزا و K900 در ایالات متحده در سال 2020، روی هم رفته 1,570 دستگاه است که حتی یک درصد از آمار کلی نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی