ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قدردانی تیم کوک از بایدن بابت اقدام سریع در پشتیبانی از مهاجران

«تیم کوک» مدیرعامل اپل در نامه‌ای از اقدام سریع جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا برای حفظ قانون مهاجرتی «داکا» تشکر کرد. Deferred Action for Childhood Arrivals یا به اختصار DACA برنامه‌ای است که سال ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

«تیم کوک» مدیرعامل اپل در نامه‌ای از اقدام سریع جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا برای حفظ قانون مهاجرتی «داکا» تشکر کرد.

Deferred Action for Childhood Arrivals یا به اختصار DACA برنامه‌ای است که سال ۲۰۱۲ در دولت اوباما آغاز شد و مربوط به مهاجرانی است که در کودکی با پدر و مادرشان به طور غیرقانونی وارد خاک آمریکا شده‌اند. بر اساس قانون داکا این دسته از مهاجران (رویاپردازان) به طور موقت اقامت قانونی در آمریکا را دریافت کرده و می‌توانند کار کنند.

کوک در نامه خود که به نیابت از Business Roundtable نوشته شده می‌گوید: «برای شرکت‌های ما، رویاپردازان اعضایی ارزشمند برای تیم‌ها هستند. این‌ها جوانانی هستند که بهترین وجهه آمریکا را نشان می‌دهند؛ کشوری که تمام افراد، از تمام زمینه‌ها می‌توانند در آن گردهم آیند تا رویای آمریکایی را محقق کرده و آینده بهتری برای نسل بعد بسازند. آنها آمریکا را خانه خود می‌دانند و مستحق شانس دنبال کردن فرصت‌هایی که این کشور از دیرباز پرورش داده را دارند.»

Business Roundtable یک سازمان غیرانتفاعی در واشنگتن است که اعضای آن مدیران عامل شرکت‌های بزرگ آمریکا از جمله آمازون و اپل هستند و کوک عضوی از هیئت مدیره آن است. این سازمان «از طریق سیاست گذاری عمومی مطلوب بستر را برای پیشرفت اقتصاد ایالات متحده و گسترش فرصت‌ها برای تمام آمریکایی‌ها فراهم می‌کند.»

کوک ارائه گرین کارت به رویاپردازان (Dreamers: افرادی که از کودکی غیرقانونی وارد آمریکا شده اند) را بخشی حیاتی و لازم در اصلاح قانون مهاجراتی می‌داند که به رسیدن آمریکا به بالاترین ایده‌آل‌ها کمک می کند.

کوک در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ از او خواست تا قانون داکا را حفظ کند، اما ترامپ اقداماتی برای از میان بردن این قانون انجام داد که جلوی بسیاری از آنها توسط دادگاه‌های فدرال گرفته شد. اپل علاوه بر حفظ قانون داکا برای تنوع بخشیدن به محیط کار و تلطیف سیاست‌های مهاجرتی تلاش می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • داش غلام
    داش غلام | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

    این پفیوز گوشی طراحی ۷ سال پیش را با نرخ ۷ برابر می اندازه به خلق الله حالا دل سوز شده.

    • طاووس
      طاووس | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

      وقتی ارزش افزوده درست کنی اینجوری میشه!

  • 68peyman
    68peyman | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

    دنبال کارگر مفت میگرده

مطالب پیشنهادی