ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

پژو 207 سقف شیشه‌ای اتوماتیک در بازار قیمت خورد

پژو 207 سقف شیشه‌ای یا پانورامیک، از خودروهای جدید ایران خودرو محسوب می‌شود که وارد سبد محصولات ایران خودرو شده است. ایران‌خودرو برنامه تولید هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک 207 را با سقف شیشه‌ای ...

سپهر عظیمی
نوشته شده توسط سپهر عظیمی | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۰

پژو 207 سقف شیشه‌ای یا پانورامیک، از خودروهای جدید ایران خودرو محسوب می‌شود که وارد سبد محصولات ایران خودرو شده است. ایران‌خودرو برنامه تولید هر دو تیپ دنده‌ای و اتوماتیک 207 را با سقف شیشه‌ای دارد، اما تا به امروز، فقط پای مدل دنده‌ای به بازار، باز شده بود. گویی به تازگی نسخه‌های اتوماتیک 207 پانورامیک هم تحویل خریداران شده‌اند. اکنون سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، از قیمت فراتر از 300 میلیونی برای این خودرو در بازار خبر می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، موتمنی گفت: «با توجه به اینکه نوسانی در بازار ارز وجود ندارد قیمت‌ها در بازار خودرو نیز ثابت باقی مانده و قیمت ها نسبت به هفته گذشته مقداری نوسان جزئی داشته است. معاملات خودرو به روال گذشته بازگشته است و تنها واسطه گری از بازار حذف شده و می توان گفت که مصرف کنندگان واقعی در بازار حضور دارند.»

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو بیان کرد: «قیمت های چهارشنبه هفته گذشته همچنان در بازار پایدار است. به دلیل اینکه قیمت ها به ثبات رسیده است، خریداران به بازار برگشته‌اند و احساس می‌کنند کاهش قیمت بیشتری رخ نمی‌دهد و فروشندگان نیز احساس می‌کنند قیمت ها افزایش نمی‌یابد و همین امر موجب انجام معاملات شده‌است. هفته گذشته پژو ۲۰۶ بین ۱۷۰ تا ۱۸۰ تومان و پراید هم بین ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان داد و ستد شد که امروز هم همین قیمت‌ها در بازار حاکم است.»

https://static.digiato.com/digiato/2019/01/NAM-19-1.jpg

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با اشاره به اینکه قیمت پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای اتوماتیک که امروز تحویل مشتریان داده شد، مشخص شده است، بیان کرد:

«۲۰۷ پانوراما اتوماتیک در کارخانه به قیمت ۲۰۰ میلیون تومان تحویل مشتریان داده شده است که این خودرو در بازار در تنوع رنگی عرضه می‌شود که رنگ سفید آن با قیمت ۳۰۰ میلیون تومان و مشکی آن ۳۰۸ میلیون تومان معامله خواهد شد.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی