ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسل جدید موبایل گیمینگ بلک شارک بزودی معرفی می‌شود

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «بلک شارک ۴» در فهرست TENAA رویت شده است. با این حساب باید منتظر رونمایی قریب الوقوع این موبایل محبوب باشیم. براساس مستندات TENNA، بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ «بلک شارک ۴» در فهرست TENAA رویت شده است. با این حساب باید منتظر رونمایی قریب الوقوع این موبایل محبوب باشیم.

براساس مستندات TENNA، بلک شارک ۴ از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی بهره می‌برد و براساس گمانه زنی های انجام شده به نظر می‌رسد احتمالا با نمایشگر OLED و نرخ رفرش نمایشگر بالایی در دسترس کاربران قرار گیرد.

همچنین انتظار می‌رود حداقل رزولوشن نمایشگر این موبایل +FHD بوده، از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی کند و با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار گیرد. ابعاد این گوشی هوشمند ۱۶۳.۸۳ در ۷۶.۳۵ در ۱۰.۳ میلی متر خواهد بود. از طرفی، دستگاهی با اسم رمز Kaiser و شماره مدل KSR-A0 منتسب به بلک شارک 4 در بنچمارک AnTuTu رویت شده که موفق به کسب امتیاز ۷۸۸۵۰۵ شده است.

جالب است که در نام گوشی هوشمند عدد ۴ دیده می شود، زیرا سایر برند های چینی از جمله وان پلاس و  iQOO عدد ۴ را در نام گوشی‌های هوشمند خود به کار نگرفته‌اند.

گفتنی است حتی ایسوس نیز قصد دارد ROG فون ۵ را به عنوان جانشین ROG فون ۳ ماه آینده رونمایی کند و خبری از موبایلی با شماره ۴ نخواهد بود. ROG فون ۵ در سایت‌های مختلف دریافت گواهینامه رویت شده است و تصاویری واقعی از آن نیز به بیرون درز پیدا کرده است.

به نظر می رسد این موبایل گیمینگ رقیب سرسختی برای بلک شارک ۴ باشد. احتمالا هر دو گوشی هوشمند مخصوص گیمینگ با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام به بازار عرضه خواهند شد و بی شک با بروزرسانی‌هایی از نظر برخی مشخصات مخصوص گیمینگ، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

اطلاعات بیشتری در مورد بلک شارک ۴ منتشر نشده است، اما با توجه به نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی انتظار می‌رود خبرهای بیشتری در مورد آن منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی