ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوکو X3 پرو با دریافت تایید‌یه‌های مختلف بزودی عرضه جهانی می‌شود

شهریورماه امسال شیائومی از گوشی هوشمند پوکو X3 در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدل پرو این دستگاه را به زودی معرفی کند. با توجه به اینکه گوشی مذکور ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۵

شهریورماه امسال شیائومی از گوشی هوشمند پوکو X3 در هند رونمایی کرد. اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد مدل پرو این دستگاه را به زودی معرفی کند. با توجه به اینکه گوشی مذکور در فهرست دریافت تاییدیه‌های مختلفی رویت شده،‌ انتظار می‌رود در بازارهای جهانی عرضه شود.

براساس گزارش‌های منتشر شده، پوکو X3 پرو شیائومی با شماره مدل M2102J20SG موفق به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. همچنین نام این دستگاه در فهرست دریافت گواهی کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC)، گواهینامه ایمنی TUV آلمان و سازمان تنظیم مقررات IMDA نیز رویت شده است.

با این حساب و با توجه به تلاش شیائومی برای دریافت گواهی‌های مختلف انتظار می‌رود پوکو X3 پرو در بازارهای بین‌المللی عرضه شود. مستندات مربوط به تاییدیه FCC نشان می‌دهد که گوشی هوشمند جدید شیائومی با رابط کاربری MIUI 12، پشتیبانی از وای فای دوگانه و اتصال NFC به بازار عرضه خواهد شد.

در مستندات مربوطه همچنین به پشتیبانی از اتصال به شبکه LTE نیز اشاره شده است. در نتیجه به نظر می‌رسد پوکو X3‌ پرو از شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. با جستجوی IMEI دستگاه مشخص می‌شود که نام دستگاه پوکو X3 پرو است. اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند جدید شیائومی به اشتراک گذاشته نشده است.

پوکو X3 NFC یا همان پوکو X3 در بازار هند، از ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می برد و مجهز به چیپست ۸ نانومتری 732G کوالکام است. در پنل پشتی دستگاه دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است.

پوکو X3 با رم ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی و بهره مندی از باتری ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی به بازار عرضه شده است. حال باید ببینیم شیائومی قصد دارد نسخه پرو این گوشی هوشمند را با چه مشخصاتی به بازار عرضه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی