ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی احتمالی گوشی تاشو گوگل پیکسل در پتنت جدید رویت شد

مستندات دو پتنت جدید گوگل، از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو پیکسل با بهره‌مندی از طراحی متفاوت لولای قسمت تاشو خبر می‌دهد. براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از دو پتنت گوگل، گوگل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

مستندات دو پتنت جدید گوگل، از تلاش این شرکت برای توسعه گوشی تاشو پیکسل با بهره‌مندی از طراحی متفاوت لولای قسمت تاشو خبر می‌دهد.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده از دو پتنت گوگل، گوگل روی توسعه گوشی‌ هوشمند با طرح تاشو به سمت داخل و به سمت خارج کار می‌کند.

تصاویر مربوط به یکی از پتنت‌ها، گوشی هوشمند تاشویی را نشان می‌دهد که ظاهرا نمایشگر آن طراحی سنتی دارد. در قسمت تاشوی گوشی، لولایی تعبیه شده که به سمت داخل باز و بسته می‌شود و به کاربر کمک می‌‌کند تا بتواند از گوشی به صورت گسترده استفاده کند.

همان‌طور که در تصاویر مربوط به پتنت دیده می‌شود، گوگل در طراحی این گوشی از لولایی با شعاع نسبتا بزرگ استفاده کرده است و فضای توخالی نسبتا بزرگی در قسمت لولا دیده می‌شود.

علاوه بر این طرح، گوگل در پتنت دیگری طراحی احتمالی گوشی هوشمندی که به سمت بیرون باز می‌شود را نیز نمایش داده است. در پتنت دوم، لولای قسمت تاشو از چند قسمت تشکیل شده است که در یک ردیف به صورت منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. قسمتهای مختلف لولا مجهز به سوکت‌های مجزایی هستند و در نهایت کل لولا به صورت یکپارچه از طریق اتصالات توپی شکل به یکدیگر متصل می‌شوند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد دو پتنت ثبت شده گوگل در دست نیست. باید ببینیم گوگل کدام طرح را برای گوشی تاشو احتمالی خود انتخاب خواهد کرد.

در حالیکه سامسونگ بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را در دست دارد، سایر تولید کنندگان بازار نیز در تلاش هستند تا در این حوزه حرفی برای گفتن داشته باشند. دو پتنت جدید گوگل نشان می‌دهد این شرکت نیز قصد دارد همچون سایر رقبا، در بازار گوشی‌های تاشو وارد شود هرچند مشخص نیست چه زمان شاهد رونمایی گوشی تاشو پیکسل گوگل به بازار خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی