ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی پوکو اف ۲ پرو
تکنولوژی

شیائومی یک موبایل میان رده جدید با نمایشگر OLED معرفی می‌کند

براساس اطلاعات فاش شده، شیائومی قصد دارد به زودی موبایل میان رده جدیدی با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون sm7350،‌ نمایشگر OLED و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کند. مشخصات گوشی هوشمند میان‌رده‌ جدید شیائومی با اتکا ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۴

براساس اطلاعات فاش شده، شیائومی قصد دارد به زودی موبایل میان رده جدیدی با بهره‌مندی از چیپست اسنپدراگون sm7350،‌ نمایشگر OLED و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی معرفی کند.

مشخصات گوشی هوشمند میان‌رده‌ جدید شیائومی با اتکا بر اطلاعات یکی از منابع معتبر و آگاه در شبکه اجتماعی ویبو چین به اشتراک گذاشته شده است. در اطلاعات فاش شده، نام دستگاه به صورت شفاف ذکر نشده است، در نتیجه مشخص نیست که این اطلاعات مربوط به ردمی K40 است یا متعلق به یکی از موبایل‌های سری شیائومی می ۱۱ می‌شود.

انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند سری ردمی K40 اواخر ماه جاری یا اوایل اسفندماه در چین رونمایی شوند. این سری احتمالا شامل یک موبایل میان رده قدرتمند با نام ردمی K40 و یک نمونه پرچمدار به نام ردمی K40 پرو خواهد بود.

ماه گذشته نیز، شیائومی کد منبع شیائومی می ۱۱ را منتشر کرد که به چیپست جدید sm7350 کوالکام اشاره داشت. در نتیجه انتظار می‌رود باید منتظر موبایلی با بهره‌مندی از چیپست کوالکام باشیم .هرچند نام گوشی مربوطه هنوز مشخص نیست. به نظر می‌رسد این چیپست به همراه تراشه اسنپدراگون 775G فصل اول ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود.

براساس گمانه زنی‌های موجود، احتمالا اسنپدراگون 775G، چیپستی ۵ نانومتری با هسته کورتکس A78 خواهد بود. همین منبع آگاه اعلام کرده که تراشه مذکور در بنچمارک اولیه AnTuTu موفق به کسب امتیازی در حدود ۵۳۰ هزار شده است که نزدیک به ۶۵ درصد بالاتر از امتیاز اسنپدراگون 765G است. به علاوه گفته می‌شود این چیپست از حافظه رم ۱۲ گیگابایتی LPDDR5، حافظه UFS 3.1 و نمایشگر با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند.

با توجه به اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند جدید شیائومی یا ردمی از نمایشگر OLED به همراه دوربین سلفی، با بهره‌مندی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و احتمالا پشتیبانی از بزرگنمایی ۵ برابری به بازار عرضه خواهد شد. همین منبع آگاه گفته، گوشی هوشمند جدید از فناوری شارژ سریع برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی