ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی Dadish 2؛ عملیات نجات تربچه‌ای

تجربه‌ی گذراندن زندگی با ترب پدر و بچه‌هایش در Dadish  را به خاطر دارید؟ این تجربه در قالب بازی Dadish 2 ادامه پیدا کرده؛ یک پلتفرمر جدید با همان داستان قبلی که  ترب پدر، هر روز بچه‌های ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

تجربه‌ی گذراندن زندگی با ترب پدر و بچه‌هایش در Dadish  را به خاطر دارید؟ این تجربه در قالب بازی Dadish 2 ادامه پیدا کرده؛ یک پلتفرمر جدید با همان داستان قبلی که  ترب پدر، هر روز بچه‌های متعددش ـ حدود ۴۰ تا ـ را با خود به دفتر کارش می‌برد و البته اگر نخواهد هم سر و کله‌ی بچه‌ها خود به خودی پیدا می‌شود. اگر می‌خواهید در دریای پلتفرمرها به سراغ یک بازی بامزه بروید که چالش برانگیز هم باشد، بازی Dadish2 دقیقا چیزی است که باید تجربه کنید.

بازی Dadish 2

گیم‌پلی بازی فقط همان بخشی از داستان را به ما نشان می‌دهد که ترب و بچه هایش در راه دفتر کار او هستند؛ راه پیچ در پیچی که پر از موانع و موجودات خطرناک هم هست و باید بتوانید راه درست را پیدا کنید. اگر راه درستی را پیش گرفته باشید در آخر هر مرحله با جعبه‌هایی روبرو می‌شوید که بچه‌های بازیگوش در داخل آن‌ها گیر افتاده‌اند و باید این جعبه‌ها را جابجا کنید تا تربچه‌ها آزاد بشوند.

در بخش پایانی هر مرحله و ییش شروع مرحله‌ی بعدی، ترب پدر با بچه‌هایش دیالوگ هایی دارد که گاها طنز جالبی در آن ها نهفته است و هم‌چنین در طی هر مکالمه بخشی از داستان بازی کامل می‌شود و شما درباره‌ی بچه‌هایتان اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید. مثل بسیاری از پلتفرمر‌ها، بازی Dadish 2 هم کنترل‌های ساده‌ای دارد که حتی نیاز ندارید به آن‌ها عادت کنید و تقریبا از همن ثانیه‌ی اول به راحتی برایتان قابل استفاده هستند.

بازی Dadish 2

گیم‌پلی هر مرحله علاوه بر پریدن از روی موانع و فرار کردن از دست موجودات خطرناک، شامل حل کردن پازل‌ هم می‌شود. با حل کردن پازل‌ها کلیدهایی به دست می‌آورید که برای آنلاک کردن مراحل بالاتر و منطقه‌های بیشتر به دردتان می‌خورند و به بعضی از سوالاتتان هم پاسخ می‌دهند؛ مثلا می‌فهمید چرا راه پر از موانع و اره‌های وحشتناک است. بازی سیو خودکار دارد اما اگر به دشمنان برخورد کنید یا در موانع گیر بیفتید و بمیرید، بازی از چک پوینت قبلی دوباره آغاز می‌ شود و باید بخشی از مسیر را مجددا تکرار کنید.

بازی Dadish 2

این پلتفرمر هم طراحی گرافیکی خوب و هم کنترل‌های ساده و روان دارد و طراحی پازل‌ها طوری است که هم بازیکنان را به چالش می‌کشد و هم آنقدر سخت نیست که بیخیال ادامه دادن بازی بشوید. اگر بخواهیم رو راست باشیم،‌ گیم‌پلی بازی Dadish 2 چیز جدیدی ندارد که تا به حال در پلتفرمرها ندیده باشیم اما به هرحال یک ایده‌ی متوسط با اجرای عالی بهتر از یک ایده‌ی فوق‌العاده با اجرای ضعیف است.

بنابراین، اگر دوست دارید یک پلتفرمر جدید در لیست بازی‌هایتان داشته باشید که بتواند چند ساعتی سرگرمتان کند، خسته‌کننده نباشد و نیازی به اینترنت هم نداشته باشد، بازی Dadish 2 می‌تواند این کار را برایتان انجام بدهد. بازی از لینک‌های پایین مطلب هم برای اندروید و هم برای iOS در دسترس است.

Dadish 2

Dadish 2

سازنده: Thomas Young قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.1/45 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی