ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی ردمی نوت ۹
تکنولوژی

گوشی‌های ردمی در ۲۰۲۱ به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌شوند

اواخر سال گذشته میلادی گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G به عنوان اولین گوشی ردمی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید. این کمپانی می‌خواهد در سال جاری میلادی محصولات بیشتری را با این دوربین ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۹

اواخر سال گذشته میلادی گوشی ردمی نوت ۹ پرو 5G به عنوان اولین گوشی ردمی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی از راه رسید. این کمپانی می‌خواهد در سال جاری میلادی محصولات بیشتری را با این دوربین روانه بازار کند.

مدیر کل ردمی، «لو ویبینگ» به تازگی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده این کمپانی در سال جاری میلادی گوشی‌های بیشتری را به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز می‌کند. ویبینگ همچنین به این موضوع اشاره داشته که شرکت‌هایی که دوربین ToF را تبلیغ می‌کردند، دیگر آن را در محصولات خود مورد استفاده قرار نمی‌دهند.

شیائومی و ردمی برخلاف بسیاری از شرکت‌های دیگر دوربین ToF را در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار ندادند و به همین دلیل ویبینگ نسبت به حذف آن از محصولات رقیب واکنش نشان داده است.

این مقام ارشد همچنین به این موضوع اشاره کرده که در سال جاری میلادی گوشی‌های بیشتری با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی از راه می‌رسند. بنابراین در سال جاری میلادی در کنار محصولات برندهای مختلف، ردمی هم می‌خواهد گوشی‌هایش را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در اختیار کاربران قرار دهد.

شیائومی ردمی نوت ۹

گوشی‌های سری ردمی K40 در هفته‌های آینده از راه می‌رسند که البته هنوز مشخصات دوربین آن‌ها افشا نشده. با این حال با توجه به گفته اخیر ویبینگ، انتظار می‌رود حداقل یکی از مدل‌های این سری به دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شود.

این کمپانی در سال جاری میلادی از محصولات زیادی رونمایی خواهد کرد که شامل اولین موبایل گیمینگ این برند و همچنین گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ می‌شود. احتمال استفاده از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در هرکدام از این محصولات وجود دارد.

گوشی‌های اقتصادی این برند احتمالا به سنسور دوربین ISOCELL HM2 سامسونگ مجهز می‌شوند و محصولات گران‌تر از دوربین ISOCELL HM3 کره‌ای‌ها بهره می‌برند. این دوربین پیشرفته در گوشی گلکسی S21 اولترا مورد استفاده قرار گرفته است.

با توجه به رونمایی از گوشی‌های سری ردمی K40 در آینده نزدیک، انتظار می‌رود در روزهای آینده اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها منتشر شود و از مشخصات دوربین آن‌ها مطلع شویم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی