ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی می ۱۱ پرو با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود

شیائومی به تازگی از گوشی MI 11 رونمایی کرد و حالا بازار اخبار و شایعات در رابطه با می ۱۱ پرو داغ است. حال در گزارش جدیدی اعلام شده که باتری نسخه پرو پرچمدار شیائومی، ۵۰۰۰ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۴۵

شیائومی به تازگی از گوشی MI 11 رونمایی کرد و حالا بازار اخبار و شایعات در رابطه با می ۱۱ پرو داغ است. حال در گزارش جدیدی اعلام شده که باتری نسخه پرو پرچمدار شیائومی، ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

رویداد معرفی شیائومی می ۱۱ در تاریخ ۸ دی ماه در چین برگزار شد. طی این رویداد از ظاهر و مشخصات دستگاه رونمایی شد و کاربران با آن آشنا شدند اما احتمالا طی ماه‌های آینده شاهد یک رویداد جهانی دیگر هم باشیم.

بنابر گزارش اخیری که در شبکه اجتماعی Weibo اعلام شد، می ۱۱ پرو از باتری با ظرفیت بیشتر از حد انتظار بهره خواهد برد. همچنین در این گزارش، شاهد تقسیم شدن باتری به دو قسمت هستیم که می‌تواند به معنای دستیابی به یک فناوری شارژ سریع باشد.

درست مانند شیائومی می ۱۱، طراحی این گوشی هم بر اساس می ۱۰ خواهد بود. قسمت جلوی این موبایل کاملا شبیه به نسل قبل است و دوربین چهره آن در گوشه سمت چپ بالای صفحه واقع شده.

صفحه نمایشگر هر دو عضو این خانواده از پنل AMOLED با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برند. اندازه صفحه نمایش آن با ۶.۸۱ اینچ، این موبایل را به یکی از بزرگترین موبایل‎‌های شیائومی تبدیل کرده است.

شیائومی می ۱۱ دارای سه دوربین اصلی است و با وجود اینکه از نسل قبلی خود یک دوربین کمتر دارد، کیفیت را فدای کمیت نکرده و از کیفیت بسیار خوبی بهره می‌برد. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل است و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی آن را همراهی می‌کنند.

همچنین شیائومی می ۱۱ اولین موبایلی است که با چیپ اسنپدراگون 888 در بازار جهانی عرضه خواهد شد.

علاوه بر باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر که در این گزارش عنوان شد، می ۱۱ پرو قرار است از شارژ دو طرفه ۱۰ وات، شارژ باسیم ۵۵ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات برخوردار باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱۳ بهمن ۱۳۹۹

    امیدوارم صفحه‌ نمایشش لبه‌هاش خمیده نباشه

مطالب پیشنهادی