ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G: نمایش طراحی از زوایای مختلف

بسیاری منتظر رونمایی از اعضای جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و در آینده نزدیک گلکسی A52 و گلکسی A72 از راه می‌رسند. حالا رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G منتشر شده‌اند که ما ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۵

بسیاری منتظر رونمایی از اعضای جدید گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ هستند و در آینده نزدیک گلکسی A52 و گلکسی A72 از راه می‌رسند. حالا رندرهای ۳۶۰ درجه گلکسی A52 5G منتشر شده‌اند که ما را با طراحی این گوشی هوشمند بیشتر آشنا می‌کند.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی A52 5G بوده‌ایم و بخشی مشخصات این محصول هم افشا شده، اما حالا یک منبع موثق دنیای فناوری به نام «ایوان بلس» رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر کرده است.

این رندرهای ۳۶۰ درجه طراحی گوشی آینده سامسونگ را در ۴ رنگ مختلف شامل بنفش، آبی، سفید و مشکی به نمایش می‌گذارند که البته کره‌ای‌ها برای این رنگ‌ها، از کلمه «Awesome» هم استفاده خواهند کرد.

با توجه به انتشار این رندرها و همچنین کسب تاییدیه بلوتوث در روزهای گذشته، انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک از این گوشی هوشمند به همراه گلکسی A72 رونمایی کند. گلکسی A52 5G که شماره مدل SM-A526B را یدک می‌کشد، نسبت به نسخه 4G از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد و البته قیمت بالاتری هم دارد. انتظار می‌رود نسخه 4G دارای چیپ اسنپدراگون 720G باشد.

گلکسی A52 5G

چند روز پیش اولین رندر رسمی گلکسی A52 5G منتشر شد که این گوشی هوشمند را در رنگ مشکی به نمایش می‌گذاشت. این دستگاه از حفره در مرکز نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد و همچنین دارای دوربین اصلی چهارگانه درون یک ماژول مستطیلی شکل است. دوربین این دستگاه شامل یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی می‌شود که آن را دوربین‌های اولترا واید، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌کنند.

این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و بطور پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ خواهد بود. گلکسی A52 5G با نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس از راه می‌رسد. این موبایل سامسونگ در نسخه پایه قیمتی نزدیک به ۵۰۰ دلار خواهد داشت که البته قیمت نهایی آن با توجه به کشور، متفاوت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی