ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدایای ویژۀ ایرانسل برای گرامیداشت «روز مادر» و «روز پدر» اعلام شد

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن روز مادر و روز پدر طی هفته‌های آتی هدایای ویژه‌ای را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» معرفی کرده است. این هدایا شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخل و مکالمه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۷:۱۰

ایرانسل به مناسبت فرارسیدن روز مادر و روز پدر طی هفته‌های آتی هدایای ویژه‌ای را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» معرفی کرده است. این هدایا شامل بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخل و مکالمه رایگان ایرانسلی است.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرده این اپراتور به مناسب ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) (روز مادر – ۱۵ بهمن ماه) و ولادت حضرت علی (ع) (روز پدر – ۷ اسفند ماه)، هدایای ویژۀ‌ای را در قالب کمپین «با فاصله بهترینی!» عرضه می‌کند. این هدایا شامل بستۀ هدیۀ ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی و مکالمۀ رایگان ایرانسلی است.

ایرانسل اعلام کرده در روز مادر و پدر امسال که به‌دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی‌ این عزیزان، ناگزیر به رعایت فاصله اجتماعی هستیم؛ تنها ارتباطات دیجیتالی و صوتی است که فرصت قدردانی از پدر و مادرها و تبریک این مناسبت‌ها را فراهم می‌کند. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت فرارسیدن روز مادر (۱۵ بهمن) و روز پدر (۷ اسفند) و برای حفظ این ارتباط گرم با خانواده، هدایای زیر را برای مشترکان اعتباری و دائمی در نظر گرفته است:

بسته هدیه ۲ گیگابایت اینترنت داخلی

تمام مشترکان می‌توانند در هر دو روز ۱۵ بهمن و ۷ اسفند که به ترتیب روز مادر و روز پدر است، با شماره‌گیری #۵* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، یک بسته هدیه ۲ گیگابایتی اینترنت داخلی دریافت کنند. اعتبار این بسته تا پایان همان روز است و هر کاربر در هر یک از این دو روز، یک‌بار فرصت دریافت این هدیه را دارد.

۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی رایگان!

طرح هدیۀ مکالمه، در فاصلۀ روز مادر تا روز پدر یعنی از ۱۵ بهمن تا ۷ اسفند، با شماره‌گیری کد #۳*۱*۴۴۴۴* یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من، فعال می‌شود. با فعال‌سازی این طرح، پس از ۵ دقیقه مکالمه ایرانسلی، ۵۰ دقیقه بعدی مکالمه‌ رایگان خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Tech Time
    Tech Time | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    خنده دارن واقعا ???? آخه چرا ... ندید خوب

  • Mr. J
    Mr. J | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹

    داخلی داده که بری سروش رو بگردی. اونم دو گیگ! من موندم چرا اروپاییا نمیان پناهنده بشن؟

مطالب پیشنهادی