ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی M02 سامسونگ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد

سامسونگ از موبایل اقتصادی جدیدش به نام گلکسی M02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، قیمتی برابر ۹۶ دلار دارد. گلکسی M02 سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۲:۴۰

سامسونگ از موبایل اقتصادی جدیدش به نام گلکسی M02 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند که از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، قیمتی برابر ۹۶ دلار دارد.

گلکسی M02 سامسونگ به نمایشگر ۶.۵ اینچی Infinity-V از نوع LCD با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده و در بالای آن یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی این محصول از فوکوس خودکار بهره می‌برد و می‌تواند ویدیوهای فول اچ دی با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند. دوربین ۲ مگاپیکسلی این دستگاه از نوع ماکرو است و می‌توان به وسیله آن از فاصله نزدیک از سوژه‌ها عکس گرفت.

در حالی که چندین ماه از ورود اندروید ۱۱ به بازار می‌گذرد، سامسونگ برای جدیدترین موبایل اقتصادی‌اش از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ استفاده کرده که همراه با رابط کاربری One UI 2 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

گلکسی M02

گلکسی M02 سامسونگ از پردازنده ۴ هسته‌ای مدیاتک MT6739W بهره می‌برد و در نسخه‌های مختلف مجهز به ۲/۳ گیگابایت رم از راه می‌رسد. این دستگاه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و البته می‌توان در آن از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۱ ترابایت هم استفاده کرد.

از سایر مشخصات این گوشی اقتصادی می‌توان به پشتیبانی از شبکه LTE، دو سیمکارت، GPS، بلوتوث ۵.۰، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت microUSB اشاره کرد. سامسونگ برای این دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی استفاده کرده است.

کاربران می‌توانند از تاریخ ۲۱ بهمن این گوشی هوشمند را در هند از طریق آمازون سفارش دهند و آن را در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز تهیه کنند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که مشخصات و طراحی این گوشی هوشمند تفاوتی با گلکسی A02 ندارد، محصولی که چند روز پیش در سکوت خبری در کشور تایلند معرفی شد. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد این گوشی را با نام دیگری روانه بازار هند کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی