ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر زنده
نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود والپیپر زنده

کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد. بعضی‌ها دوست دارند والپیپر گوشی فقط یک عکس ثابت و مرده نباشد و در آن جنب و جوش و فعالیت ببینند؛ فارغ از اینکه چنین والپیپری چقدر می‌تواند روی مصرف ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

کاملا به سلیقه‌تان بستگی دارد. بعضی‌ها دوست دارند والپیپر گوشی فقط یک عکس ثابت و مرده نباشد و در آن جنب و جوش و فعالیت ببینند؛ فارغ از اینکه چنین والپیپری چقدر می‌تواند روی مصرف باتری تأثیرگذار باشد.

اگر شما هم خودتان را در دسته طرفداران والپیپر زنده یا لایو والپیپر می‌بینید، خوشحال باشید چرا که ده‌ها اپلیکیشن تخصصی در دنیای اندروید فقط برای تأمین والپیپرهای زنده طراحی شده‌اند. در این مقاله می‌خواهیم با چند مورد از بهترین آن‌ها آشنا شویم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

Cartogram

والپیپر زنده

یک اپلیکیشن والپیپر برای سلایق خاص. با Cartogram می‌توانید یک نقشه شخصی‌سازی شده از شهری که دوست دارید را به صفحه گوشی‌تان بیاورید، نقشه‌ای که با جابجایی شما حرکت هم می‌کند.

Cartogram امکان تعیین رنگ نقشه را به خودتان می‌سپارد ضمن اینکه یک حالت OLED جذاب هم دارد که برای دوستداران تم‌های دارک آماده شده. البته باید بدانید که به غیر از والپیپر زنده امکان قرار دادن والپیپرهای ثابت را هم در این اپلیکیشن خواهید داشت.

Cartogram

Cartogram

سازنده: Round Tower قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 19 مگابایت زبان:

KLWP Live Wallpaper Maker

والپیپر زنده

هر والپیپر زنده ای باب میلتان نیست؟ با KLWP دست به کار شوید و والپیپر زنده خودتان را بسازید. اکثر والپیپرهایی که می‌توانید با این اپ بسازید شامل عکس، ساعت، اطلاعات هواشناسی، فیدهای RSS و اطلاعات سیستمیک گوشی هستند.

هر چند با دانلود نسخه پرو امکانات بیشتری برایتان آزاد می‌شود تا دستتان در ساخت والپیپر زنده بازتر باشد. جالب است بدانید که کاربران زیادی با استفاده از این اپلیکیشن دست به ساخت والپیپرهای زنده زده‌اند که با جستجو در گوگل پلی به تعداد قابل توجهی از آن‌ها می‌رسید. والپیپرهای ساخته شده توسط کاربران به شکل یک اپلیکیشن مستقل از طریق گوگل پلی قابل نصب روی KLWP هستند.

KLWP Live Wallpaper Maker

KLWP Live Wallpaper Maker

سازنده: Kustom Industries قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 20 مگابایت زبان:

والپیپرهای زنده Maxelus

والپیپر زنده

Maxelus یکی از توسعه‌دهندگان خوش ذوق اندروید است که بخش اعظم تلاش‌هایش، در راه ساخت والپیپرهای زنده چشم‌نواز بوده. با ورود به صفحه این توسعه‌دهنده در گوگل پلی تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را می‌بینید که عمدتا روی تم‌های فضایی و کهکشانی تمرکز دارند.

از جمله محبوب‌ترین این اپلیکیشن‌ها Space Colony، Supermassive Black Hole، Alien Shapes و Symphony of Colors هستند که بد نیست نیم نگاهی به آن‌ها داشته باشید. همه این اپلیکیشن‌ها والپیپرهای بسیار باکیفیت و چشم‌نوازی دارند که از نصب هر کدام پشیمان نمی‌شوید.

Muzei Live Wallpaper

والپیپر زنده

یک اپ والپیپر زنده برای دوستداران هنر. Muzei در اصل والپیپرهای متحرک ارائه نمی‌کند، بلکه هر چند ساعت صفحه گوشی‌تان را به یک اثر نقاشی مشهور مزین می‌کند که عمدتا آثار کلاسیک نقاشان بزرگی مثل پابلو پیکاسو، وینسنت ون گوگ، سالوادور دالی و رنه ماگریت هستند.

این اپلیکیشن از Android Wear هم پشتیبانی می‌کند ضمن این که تصاویر محبوبتان را هم می‌توانید به عکس‌های تعویض‌شونده اضافه کنید تا تنوع والپیپرهایتان افزایش پیدا کند.

Muzei Live Wallpaper

Muzei Live Wallpaper

سازنده: Roman Nurik and Ian Lake قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:

Walloop

والپیپر زنده

والوپ نه فقط یک مرجع عالی برای دانلود والپیپرهای زنده، بلکه یکی از بهترین منابع دانلود والپیپر است که در اندروید وجود دارد. والپیپرهای این اپلیکیشن در دسته‌بندی‌های منظمی قرار گرفته‌اند و امکان جستجو بر اساس کلیدواژه هم در اختیارتان قرار گرفته، کیفیت تصاویر بسیار بالاست و به صورت رایگان می‌توانید از اپلیکیشن بهره ببرید.

البته باید در نسخه رایگان انتظار مواجه شدن با تبلیغات را هم داشته باشید. خوشبختانه این تبلیغات خیلی تهاجمی نیستند و می‌شود با آن‌ها کنار آمد، اما اگر تحملشان را ندارید نسخه آنلاک اپلیکیشن را می‌توانید از دانلودسنترهای مشهور دانلود کنید.

™WALLOOP

™WALLOOP

سازنده: Walloop قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5.3 مگابایت زبان:

Oajoo Device Info Wallpaper

والپیپر زنده

این اپلیکیشن برای گیک‌های واقعی طراحی شده، کسانی که دوست دارند اطلاعات فنی دیوایس خود را به شکل یک والپیپر زنده در پس‌زمینه ببینند. والپیپرهای Oajoo جلوه شلوغی به فضای کارتان می‌دهند که ممکن است باب میل بعضی‌ افراد نباشد، اما با شخصی‌سازی تصاویر اپلیکیشن می‌توانید تا حدی تأثیر این شلوغی را کم کنید.

به طور مثال تغییر رنگ و فونت می‌تواند تأثیر نسبتا قابل توجهی روی شلوغی صفحه‌تان بگذارد.

Oajoo Device Info Wallpaper

Oajoo Device Info Wallpaper

سازنده: OAJOO قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.1 مگابایت زبان:

اگر شما هم اپلیکیشن خوبی برای دانلود والپیپر زنده می‌شناسید، از شما دعوت می‌کنیم که آن را با ما و سایر خوانندگان دیجیاتو به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Sepehr_Mg
    Sepehr_Mg | ۲۱ بهمن ۱۳۹۹

    عالی

  • آریا
    آریا | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

    GRUBL از همه اینها جالبتره
    با ژیروسکوپ گوشی کار میکنه

    • امین بیگ‌زاده
      امین بیگ‌زاده | ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

      مرسی از پیشنهادت آریا

مطالب پیشنهادی